Möbelriket, ska du med?

Kommande helg är det Designers Saturday i möbelriket. Jag och min svägerska ska åka på utflykt på söndagen. Vi börjar med antik/loppis utanför Lammhult kl 11. Därefter fortsätter vi till Svenssons i Lammhult och går på guidad tur bland möbelklassikerna kl 13. Efter det drägglar vi över allt det fina över en fika och sedan bär det av hemåt igen. Om vi orkar och vill så kan vi ta vägen förbi Alvesta och den mycket trevliga butiken Form Design på hemvägen. Det finns plats i bilen, ska du med?

~ av bredablick på 1 mars, 2009.

9 svar to “Möbelriket, ska du med?”

  1. Det är klart jag ska ;)

    Kram

  2. Önskar att jag kunde….. vissa måste ju arbeta…
    Tack för jättefina presenter!!
    Kram till er båda, trevlig vecka, första vårveckan!!!

  3. Vilken rolig utflykt! Synd man bor så långt ifrån…..
    Jag får väl bege mig ut och titta på lite mur och raukar istället =). Fast det är ju rätt ok det med, dessutom inget man blir sugen på att köpa.

  4. Följande fråga får Fluffan
    — Är det nödvändigt?

    Fluffan vet.

    Svar nej!

  5. Vilken toppenutflykt! =)
    Hoppas ni får en kanondag

    Kramen!

  6. Låter ju som en jättekul utflykt!

  7. Åhh, hade jag inte haft en klumpfot så hade jag verkligen velat följa med! Men herregud vilken köplust o lust att göra om hemmet ni kommer få!!!! Det blir snurr i huvudet efter den resan kan ja tro =) kram

  8. Jag vill med jag vill med jag vill med!!!!

    Fy fasiken va skoj!

    Kram

  9. Måste kolla med mannen bara…jag och mamsen var på just en sådan resa i lördags.
    Jag kom ju inte precis tomhänt hem…ha ha ha

    Kraaaam

Kommentera

 
