Tavlan

Tavlan, som är en inramad plansch, blev mycket bra. Filmen är bra och planschen är toksnygg i svartvitt med röd text.
scarface

Jag försöker övertala min man att vi ska klä om eller ännu hellre köpa nya fåtöljer. Jag vill ha gråa eller möjligen vita. Jag tycker de vi har ger ett rörigt intryck nu och färgerna stämmer inte. Fåtöljen är ur serien Stockholm från Ikea och väldigt skön. Det finns extraklädsel i vitt. Tänk er vit klädsel med ett grått fårskinn över!

~ av bredablick på 1 mars, 2009.

7 svar to “Tavlan”

  1. Ja! Ja! Vitt med grått fårskinn!! Fin tavla för övrigt!
    Kram

  2. Ni har det så fint hemma!
    Håller med dig dock att vita fåtöljer skulle göra sig kanon!!!!!

    Är inte u kvinna Malena….vi vinner alltid!!! He he heh eh e

    Kramet

  3. kommer bli skitsnyggt när du gör som du vil!! ;))

  4. Snygg plansch! Och filmen är ju inte så pjåkig den heller! ;) Fåtöljerna är ju snygga, men visst skulle de vara snyggare om de vore helvita! :)

  5. Jag drömmer om att kunna ha vita fåtöljer ;) det är så fräscht och snyggt!! =) Go for it!! Och tavlan blev kalasbra!

    Kramen!

  6. […] två, TVÅ, fårskinnsplädar som ska ligga över fåtöljerna. Nu ska jag köpa ny vit klädsel som jag pratat om i ett tidigare inlägg. Det kommer bli så […]

  7. Åh! Vilken utmärkt smak ni (du) har :) Vi har likadana gardiner nämligen :)

Kommentera

 
