Länge sedan

Idag, för första gången på länge, har jag haft migrän. Inte har tabletter hjälpt heller. Och jobba var jag tvungen till. Ända till kl 16 så nu är jag något trött i huvudet och kroppen. Jag tror det hänger ihop med att jag sover dåligt just nu. Jag är väldigt känslig för dålig sömn och just nu är min sömn katastrofalt dålig. Jag somnar gott men vaknar sedan ofta under natten och jobbigast av allt är att jag drömmer mardrömmar. Otäcka, hemska, obeskrivliga mardrömmar där familjemedlemmar råkar ut för hemska saker. Flera nätter har jag vaknat med tårar i ögonen. Obehagligt, mycket obehagligt. Tack och lov att det är fredag i morgon!!!

~ av bredablick på 5 mars, 2009.

8 svar to “Länge sedan”

  1. Lilla gumman, va tråkigt!
    Hoppas det släpper snart. Varför drömmer du såna hemska drömmar??? Sluta med det!
    Det är en order från din mamma.
    Jättekram

  2. Vad jobbigt!!!
    Precis som du har jag migrän och måste sköta mig. Det gäller mat, sömn, stress, m.m. Tål dessutom knappt någon alkohol eller sena kvällar längre (fast det struntar jag i ibland).
    Hoppas du snart sover bättre och slipper mardrömmar och migrän, det önskar man inte sin värsta fiende.
    Kramkram

  3. Fy, vad jobbigt! Både migränen och mardrömmar och dålig sömn! Skickar en hel hög med kramar!!

  4. Aj! :( Både mardrömmar och migrän? Min migrän trappade ner till bara djävulsk huvudvärk idag, så det var lite bättre.

    Vad dumt att migränen hänger ihop med dålig sömn, för det är ju inte direkt lätt att sova med migrän.. :( Hoppas att du kryar på dig och att morgondagens arbetsdag flyger förbi, så du får helg snart!

  5. Hoppas att du fått sova inatt, och kommer in i rätt fas igen! Sköt om dig gumman!
    *kramar om*
    *kramar om*
    *kramar om*
    Och Maiden skickar en gosenos…

  6. Du får ta och vila upp dig ordentligt i helgen hjärtat!
    Det ska jag göra….har blivit sjuk..jävla skit!

    Många kramar!

  7. Tänker på dig…

  8. Fy baljan, jag lider med dig!
    Tycker du ska be att få prova Zomig Nasal.
    Eller ja, nu kan man ju köpa dem på apoteket, men till ockerpris och endast 2 st.

    Krya-på-dig kram

Kommentera

 
