String nr två

Det blev ingen utflykt idag. Jag var risig igår med migrän och kände att jag bara ville vara hemma idag. Sov 11 timmar i natt! Utan att ens vara uppe på toa. Och jag som brukar vara uppe minst en gång per natt.
Idag har vi varit på gymmet. Jag körde ett lugnt pass, mage och rumpa och därefter 20 min cardio.
Kom på att ni har ju inte fått se den nya stringhyllan.
string2
String nr två här hemma. Hittar jag bara någon bra vägg så kan jag tänka mig både nr tre och fyra. Fast då protesterar nog Joakim.

Nu ska jag nog göra som Fluffan, kura ihop mig i soffan och blunda en stund.

~ av bredablick på 8 mars, 2009.

6 svar to “String nr två”

  1. Usch, jobbigt med migrän. Hoppas att du känner dig bättre. Hyllan är jättefin. Härligt vardagsrum ni har…
    kramiz

  2. De blir ju jättebra och katten på hyllan är ju så perfekt där.

    Kram

  3. Va fasen, kick Mr Migräns ass!! Det är sånna ”virus” man måste satsa på att utrota.
    Hoppas han gett sig av!

  4. Usch för migrän. Har aldrig haft det men tycker att en ordentlig huvudvärk är jobbig! Stackars dig!

    Va bra stringen blev! Ni har ett jätte mysigt hem!

    Kramet

  5. Jag gillar ert vardagsrum! Jättefint!
    Men så trist att du blev dålig! :(

    Kramen!

  6. Hörrö gullan!
    Jag har en utmaning till dig på min blogg!
    Om du orkar!

    Kramet

Kommentera

 
