Vita Converse

Idag har jag premiärgått mina nya fina fräscha vita Converse. Det är ju vår! Solen har skinit och värmt gott på kinderna idag. Vita Converse till blåjeans, så snyggt! Sedan förra året har jag också ett par rosa. Jag är väldigt svag för rosa och jag älskar modellen. När så Ellos erbjöd 40 % på valfri vara klickade jag hem ett par vita.

Just nu halvligger jag i soffan med kramp i ryggen. Eller kramp och kramp men värsta spända musklerna, ni vet de stora filéerna längs ryggraden? Jag tränade marklyft igår och satte nytt personbästa och det känns idag! Men jag klagar inte, träningsvärk är bra värk! Idag blev det ett rejält pass för armar, mage och rumpa. I morgon blir det vila från styrkan och i stället spinning. Två veckor sedan förra gången och jag är riktigt sugen nu. Till helgen blir det löpträning fredag och lördag med min bror. Som är officer och tränar på arbetstid för Göteborgsvarvet. Jag bävar.

~ av bredablick på 17 mars, 2009.

5 svar to “Vita Converse”

  1. Va faaaaaan att jag missade det!!!!
    Vill ju oxå ha ju!!!!

    KrameT!

  2. Åhh, kan just se framför mig hur vårfräsch du såg ut!!!

    Tänk om jag bara hade en tiondel av all din träningsentusiasm. Då skulle jag skratta mig lycklig.

    Kram

  3. Hu så hurtig och ordentlig du är. Ett bra sätt att hålla borta, ja du vet vilken MR jag pratar om. Börjar han visa sig är också träning ett riktigt bra redskap att få bort honom….

    Att träna mot… jag menar MED syskon är alltid sporrande ;)

    Converse är alltid snygga skor, inte alltid lika fotriktiga bara :-)

    Må väl!

  4. Hallå hjärtat
    Du är då sannerligen igåmg! Själv ska jag strax iväg till gymmet, men inspirationen ligger någonstans mellan,´’näää’ och ‘måste jag?’ Men det blir nog bra bara jag kommer iväg. Jag låter nog filéerna vara i vila och satsar på ett pass på rullbandet. Synd att det är så dödens tråkigt!
    Kram

  5. Trevligt…

    Jag längtar ner…

Kommentera

 
