Kalaskväll!

Fyndig rubrik, kvällen var nämligen ett kalas och den var också kalas! Jag fick vackra blommor.
fest1
Ett litet paket och ett jättestort. Gustaf och Elsa var förstås behjälpliga med öppnandet.fest2
I det lilla paketet var det två tallrikar till min Mateus-samling och i det stora en härlig pall med fårskinnsdyna från Lamina design. Du ser den här på bilden, min bror sitter på den ute på gaveln.
fest5
Vi åt en mycket god middag som verkligen uppskattades. Ugnsstekt fläskfilé med en potatismix på lök, fetaost, plommontomater, ruccola och förstås potatis. Till detta serverades en hemmagjord basilikaolja med smak av vitlök.fest3
Även min make uppvaktade mig igår även om jag inte fyller riktigt ännu. Av honom fick jag två, TVÅ, fårskinnsplädar som ska ligga över fåtöljerna. Nu ska jag köpa ny vit klädsel som jag pratat om i ett tidigare inlägg. Det kommer bli så snyggt!!!
fest4

~ av bredablick på 22 mars, 2009.

8 svar to “Kalaskväll!”

  1. Japp…det var trevligt!

  2. Va mysigt! Vilken snäll man du har =) Gillar ert vardagsrum, vill göra om mitt nu… Suck.. Ikea snart kanske?? kram

  3. Det ser ut att ha varit en riktig kalaskväll, med fina gäster och fina presenter till en toppenpingla! =)

    Hoppas helgen avslutas lika bra!

    Kramen

  4. Ser ut att ha varit en toppen kväll! Kul att fylla år va!!!!!!!

    Jag blir ju ”den där åldern” med snart! hi hi hi

    Mysig söndag på dig gullet och grattis i FÖRSKOTT!

  5. Det låter och ser ut som Ni har haft en toppen-kväll!
    ( Jag blir helt glad när jag tittar på bilderna på Eran familj, det är så många som ser väldigt lika ut… )
    Kram

  6. så trevligt lite med kalajs!! pallen ser kanonfin ut och mateus… vad kan jag säga…..
    kram

  7. Kul med så fina presenter!

    Kram

  8. åh titta den fina tapeten har vi valt till en fondvägg i vårt gäst/lek/arbetsrum!!!!!! och mateus älskar jag, längtar efter alla mina fina tallrikar som är nerpackade gud vet var!

    kram

Kommentera

 
