Jag lovade ju…

Vad tar man på sig på en Hammarbyfest om inte en Hammarbytröja??!bild-17
Notera skärpet som matchar perfekt! Inhandlat på secondhand för 5 kr. Nu kör vi!!!

~ av bredablick på 28 mars, 2009.

7 svar to “Jag lovade ju…”

  1. Gnaget…

  2. Bajen…

    Du är snyyyygg!!

    Hoppas ni hade kul!

  3. Som den HBK:are jag är kan jag bara säga USCH!!!
    Synd att förstöra en snygg tjej på det viset ;-)

    Hoppas ni hade trevligt!!

  4. Vad fin du är! :)
    Kram

  5. He he, jag kan liksom inte tänka på Hammarby utan att tänka på Stig-Helmer =D
    Du är dock långt mycket snyggare än Stickan ;)

    Hoppas ni hade en toppenkväll!

    Kramen!

  6. SNYGGOOOO!!!!!!!

    Hoppas ni hade det livat!
    Det hade vi kan jag lova! Ha ha ha

    Puss o kram

  7. Sniggt matchat!
    *ler*
    Hoppas att ni hade kul.kramiz

Kommentera

 
