Ont i halsen

Festen igår var jättejätterolig och galen och dansant. Tack Putte och Åsa för en toppenkväll! Vi dansade och hade trevligt ända till klockan 02 då taxin släppte av oss hemma. Fast då var ju klockan helt plötsligt 03 vilket innebär att vi är trötta idag. Jag har dessutom ont i halsen och kraxar när jag pratar. Så därför är det förstås extra skönt att jag är ledig i morgon. Jag ska vara hemma och fira födelsedag! Morgonpromenad, träning och kaffekalas är inplanerat. Nu är det soffan och min makes arm som gäller. Godkväll!

~ av bredablick på 29 mars, 2009.

11 svar to “Ont i halsen”

  1. Tack själva, sååå roligt att ni ville komma!!! ( Det där med halsen tror jag fler lider av idag)
    Ha en toppen-födelsedag imorgon! Jag hoppas på sol till dig.
    Kram

  2. Grattis på födelsedagen vår älsklingsdotter!!!
    Ses i eftermiddag
    Kram
    Mamma och Pappa

  3. Öhh öhh öhh ha den äran!!
    Stort grattis på födelsedagen!

  4. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Hoppas den blir precis som du vill ha den och säg till halsen att sluta kraxa!!!

    Massor med kramar!!!

  5. Grattis på födelsedagen! Hoppas att den blir minst lika kul som lördagskvällen verkar ha varit! ;)

  6. Grattis, grattis, grattis på bemärkelsedagen! Hoppas du får en fin födelsedag..och många paket :)) kramis!

  7. Grattis söta malena!! Jag har ju redan grattat dig men va gör väl det att jag grattar igen… :)

    kommer att tänka på att du och jag har 25-års jubileum i år!! Tycker att våra män borde bjuda oss på en weekend… ;))

    puss

  8. Grattis grattis gullet….jag följer snart i din ålderdom he he he!

    Ja jag hörde att festen var lyckad. Milla o Steffe sa att det var så skojsigt!

    Va rädd om halsen nu och ha en underbar födelsedag!

    Kram på dig sötis!

  9. Idag är det ingen vanlig dag. NÄ för idag är det Mallans födelsedag
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!

    Pussar och kramar från oss alla

  10. Grattis på födelsedagen! Du delar dag med min mamma och imorgon är det min tur! :)

    Kram

  11. Hej gumman lilla! Åh…förlåt, jag glömde…
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN…fast lite i efterskott!
    KRAM

Kommentera

 
