Tack!

Först och främst; tack alla fina människor för gratulationer i samband med att jag fyllde år! Det värmer!
I övrigt har jag inte så mycket att säga utan det känns mest som om jag borde blogga. Vädret kan man ju nämna. Underbart. Härligt. Vårigt. Vita converse och slitna jeans är klockrent en dag som denna.
Träning om en stund. Först ben på gymmet och därefter spinning med en Åsa. Jag har två fina Åsor (inte att förväxla med åsnor) att spinna med och i kväll är det förortsÅsa som gäller. Till skillnad från stadsÅsa. De heter nästan samma sak i efternamn så därför skiljer jag dem åt beroende på var de bor. Intressant va??! Ni märker, jag har verkligen mycket att skriva om idag… Det bästa är väl helt enkelt att låta bli? Japp, jag lägger ner för idag. Tack och hej!

~ av bredablick på 1 april, 2009.

5 svar to “Tack!”

  1. FAst du är rätt kul även när du inte har nåt att skriva om!!

    Kram på dej och jag såg dej på cykeln…till sist!!!

  2. Tänkte bara att ett litet grattis vore på sin plats… Har den äran!

  3. Grattis i efterskott!

  4. Du är ju min personal-trainer ;) Det ska icke föringas, hoppas att allt är bra med dig

  5. Åh, men grattis i efterskott säger jag som inte riktigt är med i matchen tydligen! :-D
    Kram, kram på dig!

Kommentera

 
