Soffa säljes

Jag och min man fixar en del hemma. Vi gillar båda inredning och har ofta en del projekt i gång. Vi säljer och köper nya möbler ganska ofta. Min familj skrattar ofta åt oss och undrar om vi inte sålt något på sistone. Sist de var här så upptäckte de att bion var tom på sittmöbler. Vi har nämligen sålt de fåtöljer vi köpte för knappt ett år sedan. Vi har kommit på att vi vill ha en soffa där inne så vi kan mysa i varandra armar :-) Och som om inte det räcker funderar vi nu på att sälja den här soffan.
soffan
Den är bara ett år gammal och toppensnygg men vi funderar på att köpa likadana soffor till både rummet och bion. Så därför lägger jag ut den här och om du är intresserad så skriv en kommentar med din mailadress så återkommer jag. Inköpt på Bolagret för 5500 kr för ett år sedan. Vi vill ha ca 3000 kr.

~ av bredablick på 2 april, 2009.

3 svar to “Soffa säljes”

  1. Ja, det är nåt speciellt att kunna kura ihop i en soffa när man kikar film ;)
    Nu blev jag ju jättenyfiken på vad ni tänker er för nya soffor.

    Kramen!

  2. Hihi, det är itne bara din familj som skrattar åt er inredningsiver!! Fast jag skrattar inte utan ler lite bara!! Nyfiken på resultatet är jag allt också!!

    Kram och ha en skön helg!!

  3. Fnissar, ja det låter likt dig :-) Ni är roliga :-) Man kan fundera över vad grannarna säger bakom garndinerna ”Hmm, nu bär de möbler igen, det är nog någon konstig sekt” :-) Var bara försiktig så du inte råkar sälja något viktigt. Som kameran t ex. Eller Fluffansson!
    Kram

Kommentera

 
