Bestick

Jag har verkligen ingen lust att blogga. Känns som om jag är tvungen och jag överväger att lägga ner alltihopa. Innan dess kan jag berätta att jag var på Erikshjälpen idag med min söta svägerska Sophie. Jag köpte 12 gafflar i nysilver i ganska risigt skick.
bestick före
Nu i kväll har jag ägnat en god stund åt att putsa dem och de blev skinande fina.
bestick efter
Nu återstår ”bara” att hitta 12 likadana, eller i alla fall matchande, knivar.

~ av bredablick på 8 april, 2009.

8 svar to “Bestick”

  1. Hej vännen. Sluta blogga? Nä det går inte! Hur ska jag då kunna hålla koll på dig??
    Ang.besticken så har jag en bra lösning. Servera bara sådan mat som man kan äta med bara gaffel :-)
    Ha nu en riktigt underbar påsk :-) Själv börjar jag ”påsklovet” i morgon!
    KRAAM

  2. Nej men inte lägga ner. Paus kan jag sträcka mig till men inte sluta helt. Snäääälla?

    Fina besticken blev!!

    Kram

  3. Det är ju inge kul att blogga om man bara känner sig tvungen, men jag hoppas att du inte slutar helt! Hur ska vi då kunna bestämma det där med vilken blomma vi ska ha i knapphålet, så vi känner igen varandra om vi springer på varandra på stadion, va? Va? ;)
    Som sagt, hoppas att du inte slutar helt! Jag skulle sakna din blogg isåfall!
    Fina bestick btw!

  4. Det är så himla fint att duka med silverbestick!! Nästan som att maten blir lite godare också…:)

    SLUTA INTE BLOGGA!!
    Det är väl naturligt att orken och lusten dalar men välj hellre att bara gör ett lite uppehåll istället!!

    PUSS

  5. Halloj!
    Förstår helt dina tankar på att sluta blogga, men så ibland kommer man på att detta borde jag blogga om….man kan ju låta bloggen vara i dvala om man vill :-)

    Hoppas ni får en riktigt härlig påsk! Vi hämtar den lilla svarta 4-fotingen idag :-)

  6. Så fina dom blev! =)
    Låt bloggen vila med gott samvete, och gör bara de inlägg som du verkligen vill göra!
    Hoppas påskhelgen blir underbar för er!

    Kramen!

  7. Du borde ta dig över till Gotland och besöka vår 400 kvadratmeter stora loppis, där finns säkert knivar som passa =). Där finns typ ALLT av varierad kvalité naturligtvis.
    Hoppas allt är bra med er och att du så småningom hittar lusten att skriva igen!
    Hoppas ni får en härlig påsk!
    Kram

  8. Nej men du! Sluta inte blogga! Jag blir också less på bloggandet ibland, men då kan man ju bara pausa lite..man BEHÖVER ju inte skriva mer än vad man orkar o vill liksom..Tycker du har en jättebra o ”mysig” blogg..Ha en underbar, härlig och Glad Påsk! Kramis..

Kommentera

 
