Vilka dagar!

Precis som alla andra njuter vi av vädret och ledighet. Vi är ute hela dagarna och äter gott och myser om kvällarna. I torsdags var Sophie och Fredrik här och spelade spel. Mycket trevligt med många skratt. Igår var vi hos dem i deras lilla kolonilott. Jocke hjälpte till med att spackla och jag fikade. Idag har de återigen varit här hela dagen och byggt altangolv. Eller ja, killarna har byggt, jag och Sophie har varit på stan och därefter suttit i solen.
IMG_0134
Bilder på det färdiga resultatet får ni en annan dag. Nu ska jag fixa med kvällens middag, kyckling med pesto och pinjenötter samt klyftpotatis.

~ av bredablick på 11 april, 2009.

7 svar to “Vilka dagar!”

  1. Resultatet blev super snyggt det kan vi understryka!

  2. Tack för dina goa ord vännen!
    Du har helt klart hittat rätt helgaktivitet. Sätta mannen i arbete och själv shoppa under tiden :D :D Hmmm…det får vi nog testa :-)
    KRAAM

  3. Det där ser ju spännande ut………….
    Va bra att ni övar lite, det finns kanske äldre människor som säkert behöver hjälp med sin altan…..
    Fortsatt trevlig helg till alla helglediga
    Önskar en arbetande mamma och svärmor

  4. Ser ut att ha varit bra dagar för er alla ;)
    Kul med ny altan!

    Kramen!

  5. Visst är det kanon väder dessa dagar!
    Nu blir jag sotis!!!!!! Kan du inte säga till min man att han börjar med vårt trädäck oxå!!!!!!!!

    Många kramar till dig!

  6. Vilken schysst arbetsfördelning! :) Jag kan tyvärr inte anamma den själv, eftersom det inte blir så mycket gjort om bara en person bygger.. Men jag ska absolut komma ihåg den till vi får gäster… ;)

    Ha det gott!
    Kram

  7. Tack för gratulationen. Kan det vara så att jag räknar fel?
    *ler*
    kramiz

Kommentera

 
