Sol!

osudden
Idag hade jag en nyttig och skön dag. Joakim träffade sina killkompisar på tippa-grilla-dag-kväll. Egentligen bara ett svepskäl för att få dricka många öl. Han är inte helt pigg idag…
Jag var först och tränade på gymmet. Ett bra pass, armar och bröst, träningsvärken ger sig till känna redan nu på morgonen. Sedan satt jag en lång stund i solen och efter det cyklade jag en runda med mina föräldrar och satt ännu mer i solen. Hoppas jag har fått lite färg, det behövs. På kvällen bjöd mamma och pappa på god mat, kycklingpaj. Och inatt hämtade jag hem grillmannen, just då mer känd som ölmannen och idag känd som tröttmannen.

~ av bredablick på 19 april, 2009.

5 svar to “Sol!”

  1. Låter som en behaglig dag :-)
    Nästa anhalt är 1:a maj i Smålandsstenar, och du och Canon är mer än välkomna!
    KRAM

  2. Vilket väder vi har!!! Helt otroligt!
    En härlig lördag, måtte vi få många såna!
    Kramar från oss på Dalstigen, en extra till mågen!

  3. Vilken härlig bild!
    Hoppas mannen har repat sig ;)

    Kramen!

  4. Ja visst har det varit härliga dagar!
    Mysig bild vid vattnet!

    Helt slut nu! Usch jobb imorn…känns som att man inte riktigt hinner att jobba just nu!

    Kramet på dig!

  5. Låter som en riktigt härlig dag. Sol, god mat, trevligt sällskap kan väl inte bli bättre.

    Kram

Kommentera

 
