Axlar!

Idag började dagen med en skön morgonpromenad. Kallt som attan men skönt. 50 min tog rundan. I morgon kl 06 går vi igen. Dagen har sedan spenderats på högskolan i Jönköping på kurs. Dålig kurs men härlig miljö. Jag blir sugen på att plugga igen. Sjuksköterska har ju alltid legat i bakhuvudet som ett alternativ…
När jag kom hem så cyklade jag bort till gymmet och körde mitt bästa axelpass någonsin! En ny övning, tunga vikter och grym kontakt. Jag är så nöjd!

Nu har vi varit och handlat och ska strax bänka oss framför Premier League-fotboll. Liverpool möter Arsenal hemma på Anfield. Jag hoppas och tror på en toppenbra match!

~ av bredablick på 21 april, 2009.

2 svar to “Axlar!”

  1. Du skulle bli en fantastisk sjuksköterska!!!

  2. Det var onekligen en riktigt bra match du ;)

    Gott med axlar-lar-lar-nar-nar-na som Boring hade sagt.

    Hoppas att allt är super

Kommentera

 
