Till min bror Patrik!

Patrik, du förstår varför jag tillägnar dig det här klippet. Katter är mysiga och fina djur!

~ av bredablick på 22 april, 2009.

5 svar to “Till min bror Patrik!”

  1. Hej!
    Jag lyssnade på klippet och mina katter (har 5) blev SÅÅÅ rädda!
    Undrar vad den röda egentligen aäger? Verkar vara ruskigt otrevligt =).
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram

  2. Hahahahahahahahahahahaha!

    Vi skrattade gott här :) Mysiga djur

  3. Usch för katter! Jag är ingen supporter av dem!
    Kan tyvärr inte vidareutveckla det jag skrivit på min blogg eftersom jag har alltför många kollegor som är inne och läser, nästa vecka eller veckan därefter kommer mer info.

    Ha det gott!

  4. Katter ÄR farliga. Jag blev på riktigt rädd och nervös…

  5. Oj, mina katter studsade upp på två röda och var på helspänn. Det var en redig sur katt, det där!

Kommentera

 
