Helgen som kommer

Jag är ganska nyss hemkommen från ett stavgångspass. 50 min i kuperad terräng, skitbra. Vad händer? Jag går längst fram, vi går i skogen och vem stiger då ut framför mig? Jo skogens konung, en älg! Så häftigt och så nära!

På måndag är det två år sedan jag blev fru Johansson och gifte mig med min stora kärlek.
bröllop1
Vi gifte oss ute på Kullaberg i ett fantastiskt väder. Havet låg spegelblankt och det var sommar i luften.
bröllop2
Bröllopsnatten spenderades i mysiga Mölle på klassiska Grand Hotel. I helgen ska vi åka dit igen och fira. Vi är lediga i morgon och åker redan på morgonen. Först lite shopping och lunch på Väla och sedan ut till Mölle där vi hyrt en stuga med havsutsikt. God mat, champagne, promenader och förstås massor av kärlek.
bröllop3

~ av bredablick på 23 april, 2009.

9 svar to “Helgen som kommer”

  1. Tänk att två år kan gå så fort, vi är så glada att vi fick var med. Verkar som att ni får lika fint väder detta året med. Ha det så mysigt och njut av varandra.

    Kram

  2. GRATTIS!!!

  3. Ha en trevlig helg!

    Puss å kram.

  4. En älg? Jag hade ärligt talat blivit skiträdd!!

    Vilka fina bilder från ert bröllop! Grattis och hoppas att ni får en riktigt mysig helg! :)

    Kram

  5. Ha nu världens bästa helg!! Njut av allt, men framförallt av varann!
    Vi ska ta hand om den lilla………
    Kram!
    Mamma Ewa och Pappa Johnny

  6. Ha en underbar helg ihop! =)

    Kramen!

  7. Åhhh, hoppas att ni får en riktigt undebar helg. Vädret verkar ju bli toppen så ni har de bästa förutsättningar.

    Coolt med älgen. Blev du inte rädd?

    Stort grattis på bröllopsdagen i förskott.

    Kram

  8. Så underbart vackra ni är båda två!!!!!
    Grattis i förskott får jag säga……

    Hoppas ni njuter av dagen idag!!!!!

    Tack för dina uppmuntrande ord söta Mallan!!!!!!

    Puss

  9. Det var jag som skrev!

Kommentera

 
