Altanen

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~ av bredablick på 1 maj, 2009.

8 svar to “Altanen”

  1. Åååååå så fint ni fått det!!!! Det är ju så kul att hålla på och inreda sin ute plats!
    Snart kommer jag med!!!!!!! Ola håller på som satikens idag och förhoppningarna är att det ska vara färdigt imorgon!!!!!

    Många kramar till dig sötaste snäckan!!!!

  2. Trevligt…

  3. Det blir kanon bra. Det är så roligt när man kan börja fixa och i detta väder vill man ju gärna ha en ute plats man kan sitta och njuta på. Hoppas grillningen och kvällen blir härlig.

    Kram

  4. Ser helt underbart ut! =)

  5. Vad härlig den ser ut! :) En vacker dag (dvs inte bara väder-vacker) ska jag fiffa vå altan/terrass också, men just nu är det trehundra andra projekt som ska slutföras. Sen ska jag också fiffa :)

    Nu är det bara en dryg månad kvar! Hurra!! :D

  6. Ser riktigt härligt ut att plantera blommor i vårsolen! Det är min plan för morgondagen ;)

    Tack för kommentaren i min blogg – blir superglad när nya läsare kommenterar! :) Kraaam

  7. Vilken trevlig blogg du har, och så många fina foton!!

    Kram Bella

  8. Va mysig den blev. Så där ombonad som jag också vill ha det hemma! Tänk va lite blommor kan göra!! =) Nästa vecka ska vi på husvisning =) Puss o kram

Kommentera

 
