Klick klick

Idag och igår har jag via några enkla klick gjort finfina köp. Iittala champagneglas, beige chinos och gladiatorsandaler för att nämna några. Jag har även klickat hem en röd klänning som flirtar litegrann med 50-talet. Om den passar så funderar jag på att ha den på min brors bröllop i september.
Photobucket

~ av bredablick på 4 maj, 2009.

9 svar to “Klick klick”

  1. vad roligt med så många fynd!!
    hoppas klänningen passar!
    KRAM

  2. Kul och spännande med shopping på nätet, ser fram emot att få se en bild på klänningen :)

    Kram

  3. Mycket fin bild :) Får man se den där klänningen tro? :)

    Hoppas allt är bra

  4. Kul med shopping. Lät som en fin klänning det där, vore kul att få se en bild. ;)

    /Åsa

  5. Härlig bild!!!!!!

    Vistst är det kul at klicka hihihi!!
    Ser fram emot bilder sen!

    Kramet söta Malena!

  6. Ååå, Ittala! Underbart fina glas! Röd klänning låter fint! Du måste modella sen, så vi får se den när den har kommit! Kul med nätshopping..men lite farligt också..det är ju så lätt att man ”klickar” på mer än man behöver ibland..
    hoppas du har haft en härlig Vårhelg i det fina vädret!

    kramis..

  7. Ibland är det galet lätt att klicka runt :D

  8. Shit vad du klickar…. jag har inte lärt mig det ännu…jag springer in i affärerna och handlar istället, ett bra sätt att fördriva lunchen. Igår ett par vita jeans, förra veckan en Boomerang-tunika. Min första ”mamma-klädsel” å jag är inte ens gravid…MEN tänk vad många som kommer tro det!

    Må väl!

  9. Den där röda klänningen låter som något som verkligen kan passa dig perfekt! Kul att hitta fina saker att klicka hem =)

    Kramen!

Kommentera

 
