Välbefinnande

Just välbefinnande är vad jag känner nu. Mätt och belåten efter middagen som bestod av carbonara med pasta och en sallad. Innan dess var jag och tränade och fick till ett bra pass. Armar, både biceps och triceps samt axlar, fram, bak och utsida. Nu är jag nyduschad och sitter i soffan och surfar. Till kvällen väntar mellanmål, yoghurt med bär och pumpafrön. Slötittande på tv, lite mer surfande och sedan en god bok i sängen innan sovdags.
Photobucket
Min Joakim som förstås i allra högsta grad bidrar till mitt välbefinnande.

Vad gör du en tisdag som den här?

~ av bredablick på 5 maj, 2009.

8 svar to “Välbefinnande”

  1. Ja du, jag arbetar! Hade varit mysigare att vara hemma, men det är ändå rätt ok!
    Kram på er båda! ( eller alla tre)

  2. Just nu sitter jag och väntar på att vår hemmagjorda pizza ska bli klar, sen ska vi äta och försöka få småknotten i säng, lite soffprat med maken och sen dags att sova =)

  3. Låter som du haft en riktigt bra dag!! Sitter själv i soffan och hade tänkt till på både Äntligen Hemma och veckans Desperate Housewife, men com hem boxen vägrar att hitta nätet… Har aldig hänt innan, så inte ens sambon som jobbar i en elektronikaffär kan få ordning på felet… så det får bli bloggläsning istället denna tisdag kväll…

    Ha det gott!!

    Kram Bella

  4. He he he lilla Jocke som är så stor!!!!! Och sig liiiik!
    Låter som du haft en fin dag.
    Här har det städats och haft föräldrar nu på kvällen!
    Ska strax sätta mig isoffan med en kopp té och gutta mig!!!!

    Kram söta Mallan!

  5. Denna kväll spenderades framför datorn närmare bestämt YouTube där jag kollade på (skratta inte nu!!) Americas Next Top Model säsong 12. Kan inte hjälpa det men jag är en sucker för Tyra Banks….
    kram kram

  6. Låter härligt !!! Här spenderas kvällen med lite små fixande inför det som komma skall.

    Kram

  7. Låter som du hade en härlig kväll! Jag hann inte rapportera gårdagskvällen igår. Åkte till hundträning vid 18 och var hemma vid 22. Tillräcklig sysselsättning en tisdagkväll med huvudvärk…
    Kram

  8. Hade en tyst och ganska skön tisdag eftersom Comhems nät låg nere. Har TV, telefon och bredband via dem så gjorde rent akvariet i den tystnad som rådde här.
    Fiskarna tyckte tisdagen var toppen =), och katterna som intresserat tittade på.

Kommentera

 
