Stekta äpplen

I kväll har jag varit iväg på ett riktigt svettigt spinningpass. Så roligt, skönt, utmanande och, som sagt, svettigt! Det är skönt att svettas! På vägen till träningen hämtade jag champagneglasen från Essence, Iittala. De är så snygga att drycken faktiskt blir godare :-)
Med posten idag kom jeansskjortan jag köpte för några dagar sedan på Tradera. Snyggt sliten och passade perfekt. 129 kr, kan det bli bättre? Nu ligger den nytvättad och struken och väntar på beige chinos som nog kommer senare i veckan. Till sommaren kommer jag ha den till beige shorts, vitt linne och bruna sandaler.

Kvällens lilla mellanmål bestod av stekta äppelskivor med kanel och grekisk yoghurt. Rekommenderas!
Nu ska jag krypa ner och läsa en stund i min braiga bok. Godnatt!

~ av bredablick på 6 maj, 2009.

6 svar to “Stekta äpplen”

  1. …och den braiga boken är vilken?

  2. Åh! De champagneglasen vill jag också ha – såå snygga! Var faktiskt och kikade på dem idag, så nu blev jag riktigt avis på dig ;)

  3. Tack snälla du för dina omtänksamma ord, det är skönt med en diagnos och jag har inställningen nu när det fått sjunka in att det måste ju gå att hitta lösningar för att i alla fall må lite bättre…

    Essence glasen är så fina, tror du jag blev glad när sambon såg dem i något program på tv och sa att han ville ha sådana… :)

    Stor kram till dig

  4. Så kul med nya kläder! Speciellt nu på sommaren!!!

    Stekta äpplena låter så gott och nyttigt!!!! Mumma!

    Ha mysig fredag söta Mallan!!!

    Puss//

  5. Vilket sammanträffande jag åt precis samma till mellanmål på jobbet! (förskollärare)

    Kul att du gillade din jeansskjorta och dina fina glas! Det är så härlig känsla när man fått lite nytt!

    kram

  6. Hoppas ni får en riktigt härlig fredagkväll med bubbel i de nya glasen, tror bestämt att jag ska ta ett litet snack med sambon om att vi borde ta och inhandla lite nya glas i helgen, ja menar han tycker ju om dem så varför inte slå till ;)

    Kramar Bella

Kommentera

 
