Tunga ben

Godmorgon! Jag har ganska nyss vaknat efter 10 timmars härlig sömn. Några toalettbesök har det blivit under natten då jag igår kväll drack massor av vatten. Av samma anledning som benen idag är tunga. Jag körde nämligen ett 90 minuters spinningpass igår kväll. Tungt och svettigt men så roligt och nyttigt!

Nu sitter jag här med en god kopp kaffe och funderar över dagen. Träning? Promenad? Fika på stan? Jag vet att jag i alla fall ska ta mig till mitt postombud där en viss röd klänning väntar på mig. Håll tummarna att den passar!!! Vad ska du göra med din lördag?

~ av bredablick på 9 maj, 2009.

6 svar to “Tunga ben”

  1. Vad underbart det är med träningsverk!! Ja jag vet att jag är lite knäpp, men jag älskar att träna och det är något jag verkligen saknar nu när jag inte mår bra. Körde alltid spinning kl 10 på lördagar följt av en skön lunch på stan… Saknar…

    Saknar den goa känslan man får i kroppen efter träningen, det välbefinnandet!

    Önskar dig en riktigt bra lördag!!

    Många kramar Bella

  2. Vad jag ska göra denna Lördag? Ja… sitter här med arbetskläder och ska ut och slå ner stängsel stolpar i hagarna på Häradsö och släppa ut fåren (Som jag förövrigt har varit med att märka i år, dvs, fånga in dom för hand =) ), sen när jag är klar med det ska jag till Tessan och lägga klart golvet som jag och svärfar inte han klart igår kväll… fullt upp? :)

    Känner jag min syster rätt – Lady in red, så passar den säkert super. Hälsa han Chelsea fanet du har där hemma.

    Kram

  3. Hola!!! sicken härlig dag, att få hämta ut ett paket med något rött i måste kännas kul :-)

    Hoppas att du väljer en fika på stan om du tränade 90 minuter spinning igår ;-)

  4. Idag får det blir en promenad till innerstan och Botaniska Trädgården. Är nog väldigt vackert där nu! Hade gärna tagit en lång cykeltur men här blåser mycket, som alltid på denna ö =).
    Ha en bra lördag!
    Kram

  5. Åh, så kul med pakethämtning!

    Här blir det nog en liten tur ut till lekplatsen i em, om regnet håller sig borta.

    På tal om hockey, så är maken inte riktigt lika inne i det som jag. Häromkvällen när Sverige slog in vinstmålet mot Tjeckien kunde man ju inte hålla tyst, men mannen trodde jag hade ont, så han kom springande och skulle hjälpa mig, hahaha!

    Ha en härlig dag, vännen!
    Kramen!

  6. Gillar också kepsar. Tror inte att dne finns online då jag köpte dne i Röchnish butiken här i stan. Men jag kan köpa en här i stan om du skulle vilja åt dig.

    Ha en fin dag.
    Madeleine

Kommentera

 
