Ugnsbakade rödbetor

Jag bestämde mig för att hoppa över både promenad, träning och fika. Jag tog i stället bilen till posten och hämtade mitt paket. På vägen hem stannade jag hos mamma och pappa för att låna ett par böcker av min bokslukande mamma. Det ena ledde till det andra och det hela slutade med att jag fick med mig mammas gamla men ack så trogna symaskin hem.
Photobucket
Jag har fixat några söndriga jeans åt min make och fixat lite med ett par av mina egna. De ligger nu i tvätten men jag tror att resultatet blev kanonbra! Jag är verkligen så glad över jeansmodet nu. Jag älskar jeans och har alltid gjort. Snyggt och bekvämt. I alla former. Men tillbaka till paketet…
Innehållet var inte bara supersnyggt utan det passade också superbra!
Photobucket

Photobucket
Klänning som här visas väldigt ostruken såg ut ”att vara gjord för dig” enligt min fina make. Men mer om detta en annan dag…

Jag och nyss nämnda fina make har precis ätit en sen lunch/tidig förrätt. Ugnsbakade rödbetor med fetaost och honung. Fantastiskt gott!
Photobucket

~ av bredablick på 9 maj, 2009.

6 svar to “Ugnsbakade rödbetor”

  1. Det där med ugnsbakade rödbetor….. jag säger bara, mmmmmmm så gott!!
    Va bra att det funkade med era jeans, ha nu en trevlig kväll!!
    Jag ser fram emot att se ”women in red”
    Kram

  2. Jag måste hålla mig till en viss del! Chics omslag är den inte den bästa, man skulle lätt kunna tro att det är en ”ungdomstidning” vi pratar om… men… jag rekommenderar den verkligen! KRAM!

  3. Klänningen ser såå fin ut!!! Ha en mysig helg!

  4. är nyfiken på klänningen, den ser jätte fin ut :)

    Kram

  5. Vilken tur att klänningen passade så bra!! Vi hoppas såklart på bild sen när den stora dagen är här!

    Rödbetorna ser jättegoda ut…

    kram

  6. Skulle man kunna få knycka receptet på rödbetorna?

Kommentera

 
