Godmorgon lördag

Idag startade jag dagen med 60 min morgonpromenad. Blå himmel, strålande sol och fågelkvitter. En toppenstart på dagen! När jag kom hem satte jag igång med frukosten som idag var brunchbetonad med inspiration från både England och USA. Äggröra, bacon, scones och amerikanska pannkakor (tack mormor för lånet av plättjärn!). Kaffe och smoothie, bär, lönnsirap och grekisk yoghurt. Behöver jag säga att vi är hur mätta som helst nu??!
Photobucket

PhotobucketInspirerad av min bror och hans Elisabeth ska vi nog åka iväg och köpa oss en ny grill senare idag. Ha en skön lördag!

FÖRRESTEN! Tack alla ni som valde att kommentera mitt förra inlägg! Det värmer!

~ av bredablick på 16 maj, 2009.

11 svar to “Godmorgon lördag”

  1. Men alltså, tänk om vi hade vetat, så nära vi hade haft!!!
    Nästa gång förväntar vi oss en liten innan…..
    Skojar bara????!!!!!
    Kram på er

  2. Vilken härlig start på dagen! jag förstår att ni är mätta nu!
    läste om era semesterplaner.. känner igen det där med katt, måste pussla för att få ihop det. Jag kan aldrig resa bort samtidigt som mina föräldrar för de är kattvakterna, så i år när vi kommer hem så kan de åka. Är så glad att de finns, annars skulle jag ej kunna resa utomlands.

    jag förstår att du ville ha kommentarer, jag har också många gånger undat vilka alla besökarna är. nyfiken!

    ha en bra dag!

    KRAM

  3. Oj, vilken fantastisk frukost! =) Här blev det bara macka och kaffe idag.

    Jag ”hann” aldrig skriva på ditt förra inlägg, men du vet ju redan att jag är här och läser och kommenterar. Kul att du fick så pass stor respons, mina smygläsare var mer svårflörtade ;)
    Ha en härlig lördag!

    Kramen!

  4. gu va gött, en riktig hotellfrulle *mumma*

  5. ….och imorgon serveras brunchen…vilken tid?? puzz!

  6. Åh, vilken god frukost! Det är du ju helt klart värd efter en morgonpromenad ;)

    Hoppas du får en mysig lördagkväll & att ni kan grilla. Så gott ju! Kramar

  7. Vi kommer imorgon runt 10 ;) Blir det bra för er.

    Kram

  8. Ooooo jag kommer oxå imorgon om frukosten är likadan!!!!! Ser ju hur gott ut som helst!!!!! mumma!!!

    Tack för din rara komplimang angående balkongen!

    Puss sötis!

  9. oj så gott! Det var annat det än mina två rostade mackor….
    ring gärna nästa gång;))
    kram

  10. Hyffsad frulle…

  11. Åh vad jag gillar att se att det inte bara är vi som äter i vardagsrummet! :-D

    Ha en skön Söndag nu!

Kommentera

 
