Stenungsund

Vi har hittat en stuga! Strax söder om Stenungsund och tokmajan nedan är välkommen!
Photobucket
Vecka 29 ska vi vara där och cyklarna ska förstås med. Jag ser fram emot bad på klippor, se solnedgången från altanen, äta skaldjur, cykelturer, fotografering, sol, grillad mat, ja ni fattar. Semestern innehåller också mitt älskade Öland tillsammans med fina syskonbarn, några nätter i Malmö med shopping och travtävlingar och förhoppningsvis några härliga baddagar i nordvästra Skåne. Däremellan lata dagar hemma, cykelturer, träning, grillkvällar med vänner, dagsutflykter och mys med ännu ett syskonbarn.

~ av bredablick på 17 maj, 2009.

6 svar to “Stenungsund”

  1. Gott att ni hittat!!!!! Hoppas vi bara på bra väder oxå….

    Ha en riktigt mysig söndag…båda tre!

  2. Va kul att ni fick tag på en stuga. Låter som ni kommer få en toppen semester.

    Inga känningar än, vet inte om jag hinner på knappa fyra timmar;)

    Kram

  3. Hallå Malena, mysigt med stuga i Stenungsund. Låter som upplagt för härliga sommarlöpturer under semestern. Kanske med ett svalkande bad efteråt? :-) Tack för kommentaren på min blogg, hoppas vi kan inspirera varandra! Glasögonen köpte jag som en present till mig själv förra året då jag gick ner 5kg i vikt. Kallar dem därför femkilosglasögonen. De kommer från Alexander McQueen och jag köpte dem på Synsam. Jag älskar dem verkligen!!

  4. Tack snälla för lyckönskningarna till huset!!

    Vad kul för er att ni hittat stuga i Stenungssund, det är ju inte alls långt härifrån, hoppas på att ni får ett härligt sommarväder med salta bad och skaldjur den veckan!!

    Kramar Bella

  5. Västkusten är som känt BÄSTkusten ;-)

  6. Jag har längtat efter bilder på kissemissen och så lägger du in en så härlig bild. Mysigt! :-) Hon är ju bara så söt.
    Min T jobbar i Stenet ibland, men själv har jag aldrig varit där. Kanske borde följa med honom ngn gång när han är där.

Kommentera

 
