Konversation

Vi sitter mitt emot varandra med varsin dator i knäet. Min mage kurrar och låter högt.
– Hör du, säger jag, som det låter?
– Va, säger Joakim?
– Min mage kurrar och låter helskumt.
– Din mage? Jag trodde det var någon i tvättstugan.

~ av bredablick på 18 maj, 2009.

9 svar to “Konversation”

  1. hahahaha jag tror jag dööör!!:))
    kram

  2. Jag instämmer med föregående skrivare, ha ha ha

  3. Hahaha, helt underbart ju!

  4. Hahaha! :) Häromdagen trodde J att det var katten som var förbannad och katten trodde att det var en katt i magen, så min mage kurrar rätt bra den med :)

  5. Snacka om magkurr *skrattar* Måste vara för mycket spinning :-D Och apropå föregående inlägg, inte kul med ofrivillig semester, men vem skulle inte behöva städa under badkaret??
    Kram

  6. Du skojar… Hur hungrig var du egentligen? Ni är härliga ni två

    Kram

  7. Mohahahhaa!!

  8. ha haa det var kul! tur att magen kurrade hemma ibland lyckas den ju kurra helt fel tillfällen som i kyrkor, föreläsningar… hihii..
    kram

  9. Min tanke är snarare; hur långt är det till tvättstugan ;-)

Kommentera

 
