Min man städar

Joakim har ofrivilligt semester den här veckan. Företaget han jobbar på känner av lågkonjunkturen och håller stängt hela den här veckan. De anställda har fått ta semester. Inte roligt alls. I alla fall så sa Joakim i helgen att han ämnade städa en del här hemma i veckan. Toppenbra tänkte och svarade jag förstås. När jag kom idag på lunchen så möttes jag av ett badkar.
Photobucket
Nog för att jag vet att han är noggrann men detta tog ändå priset.

Nu är det spinning som gäller. Jag är sugen på ett rejält tungt och svettigt pass så det ska jag förstås se till att det blir!!!

~ av bredablick på 18 maj, 2009.

9 svar to “Min man städar”

  1. Du kan skicka han till Åkermyntan sen…

  2. Men snälla Joakim…… du är välkommen när du vill!
    Kram Svärmor

  3. oj. vilken ambitiös man! hoppas han orkar städa klart så att inte badkaret blir ståendes i hallen. sådant brukar nämligen hända mig – att jag tröttnar mitt i… hur var spinningen? :-)

  4. Får man hyra honom? ;)
    Eller skicka sin egen gube på utbildning hos er kanske? =)

    Kramen

  5. Han är ju bara för rolig :) Men jag håller med ska man städa kan man lika väl göra det ordentligt.

    Kram

  6. Heja mannen!!

  7. Fjärilsvägen nästa va? Vi behöver också städa under badkaret!!

    Kram på er!!

  8. Ha ha ha ha ha han den var ju skit kul ju!!!!!! You go Jocke!!!!

  9. -Det här kommer du att få fan för, Jocke!!!
    Nu har jag både dammsugare och svabb i handen.
    Hälsningar Putte

Kommentera

 
