Bästa brudarna!

Igår efter jobbet vid 15-tiden kom Jennie och hämtade mig. Vi åkte och hämtade Åsa och sedan körde vi till Falkenberg och installerade oss i Jennies föräldrars stuga vid havet. Jag är tacksam för att de bästa brudarna är mina bästa vänner!
Vi har ätit räkor.
Photobucket
Vi har promenerat och fotograferat vid havet.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
I morse började vi dagen med promenad och åt sedan frukost på ett hotell med havet utanför fönstret.
Photobucket
På vägen hem stannade vi i Ullared där jag gjorde några bra köp.
Photobucket
Ny strykbräda, korta jeans, tunika, t-shirt och underkläder till Joakim, lykta till altanen, plock till köket såsom aluminiumfolie, plastpåsar, diverse prylar till Fluffan, strandväska, omslagspapper, somriga plasttallrikar till säsongens picknickar och en hel massa annat. Jag är så nöjd med det här dygnet och så glad över mina fina vänner!

~ av bredablick på 21 maj, 2009.

13 svar to “Bästa brudarna!”

  1. Åhh, vad mysigt det låter!!!
    Kram

  2. Vilka fina bilder!!! Men det kan ju inte bli annat med dessa brudar, eller hur?
    Ha det så bra!
    Kram

  3. å vi är sååå glada att vi har dig, paparazzi! puzzzzz

  4. Härliga bilder! =)
    Och Ullet är ju en lyckad avslutning på ett tjejdygn ;)

    Kramen!

  5. gud vad du är duktig på att fotografera..men jag är så glad att vi även lyckades få till ngn bild där även du själv kunde vara med!!! Annars hade ju bilderna av vårt dygn inte varit komplett.

    Tack goa Malena för ett underbart dygn!! Nu har vi laddat batterierna igen.!
    Ha en fortsatt bra helg
    puss
    jennie

  6. Ni verkar ha haft det jätte mysigt. Bilderna är helt underbara, äkta vänskap där kan man se.

    Kram

  7. Det ser ut som ett härligt gäng, underbart med vänner! Jag har inget tjejgäng utan mer vänner som jag träffar en och en, har döremot försökt få ihop dem genom att ha tjejmiddagar, nu sommar ska jag ha picknick för alla tjejkompisarna! Men det är härligt när man är redan ett gäng som känner varandra bra! Vi tjejer vill ju hade det där S.A.T.C vänskapen…

    Njut av sommar, sol, hav och vänner!

    KRAMAR

  8. Bästa vännerna ska man ta hand om…bigtime!
    Ni ser ut att ha haft en perfekt dag!!!!

    Så mysiga bilder!

    Kram sötis och ha en underbar fredag!

  9. Ha en skön helg-kram till dej så här på fredagseftermiddagen!!

  10. DEt enda som inte fullbordade helgen var väl att du inte testade vattnet utan bara tittade på det, ett vanligt fel besökare gör i FAlkenberg ;-)

  11. Åhh.. vad jag önskar att jag hade kunnat följa med…
    Nästa gång ska inte ens vilda häster kunna hålla mig ifrån er ;))

  12. Jättefina bilder!

  13. Vilka underbara foton du tagit! :)

Kommentera

 
