Fotogeniska Jennie

Att Jennie är bra på mycket visste jag men inte att hon var så förgrymmat fotogenisk. Hon är banne mig bra på varenda bild från vår tjejträff.
Photobucket

I kväll ska det bli bra/bättre väder och vi har redan planerat för grillning. Kryddstarka korvar och majskolvar står på menyn. Innan dess ska jag ut och springa, slappa, fika och läsa bok. Ungefär så.

~ av bredablick på 23 maj, 2009.

6 svar to “Fotogeniska Jennie”

  1. Låter som att du kommer få en bra dag.
    Ska försöka att inte ge falska förhoppningar mer ;) Snart är det på riktigt.

    Kram

  2. Låter som en trevlig dag!
    Vi ska äta vegetariskt från Niklas mat, spännande
    Kram på er!

  3. Fy bubblan så orättvist. Jag ser hemsk ut på 99 bilder av 100 haha.

  4. Jättefin bild på din vän, känsla och äkthet! jag gillar att fotgrafera porträtt, tyvärr är ej mina vänner villiga att vara med på bloggen men men det kommer i framtiden! (när de inser att det är bara gulliga trevliga som läser min blogg)

    Ha det så gott, hoppas grillningen blev lyckat o gott!

    kramar

    svar- inga fynd för ovanlightetens skull!

  5. Ja,det var ju det jag sa! Hon skulle ju klara sig utmärkt med en paparazzi i hasorna!

  6. Både du och Jennie är väldigt fotogeniska och fina!

Kommentera

 
