Dubbla pass

Igår var det tyst här på bloggen. Jag jobbade 12 timmar, kom hem, duschade och stöp i säng. Jag jobbar sällan över men igår medverkade jag på ett föräldramöte. Tack och lov är det inte så ofta.

Idag har jag tränat dubbla pass. Först 45 min styrka. Rygg, axlar och biceps. Jag kände mig stark och körde med korta pauser vilket resulterade i en schysst puls passet i genom. Hem för proteindryck och sedan direkt iväg på spinning. Ett toppenpass! Bra uppbyggt av instruktören och jag kände mig stark och körde på bra och tungt. Jag känner redan vilken träningsvärk jag kommer få i ryggen. Härligt! Nu har jag ätit en lyxig hemmagjord räksallad med svart kaviar. Nyduschad och Champions League-final på tv. Vilken kväll!

~ av bredablick på 27 maj, 2009.

3 svar to “Dubbla pass”

  1. Duktig du e!!! Blir ju andfådd bara av att läsa dina pass ;)
    Njut nu av kvällen det är du värd.

    Kram!

  2. kul att du gav dig till känna ;) hihi!!
    nu får jag ju en chans att bekanta mig med din blogg =)
    Highfive!

    Och en trevlig dag till dig =)
    hoppas intervallerna gick kanon!!

  3. Grymt jobbat med dubbla pass! Nu blev jag lite avis och lite inspirerad. Kanske jag orkar göra något mer efter kvällens vårrusande 5 km… hm, en tanke… :)

Kommentera

 
