Ofrivillig vila

Attans. Idag vilar jag. Fast att jag inte vill. Benen är tunga efter hård spinning igår och ryggen är ond, ond, så ond efter marklyften. Så det blev vila. I stället laddar jag nya spellistor till iPoden och planerar helgens träning. LSD-pass, cykling och gärna ett styrkepass också. Och kanske fartlek i backarna i elljusspåret. Mmm, det blir bra. Sol och värme och grillfest blir det också. Nu ska jag till Stadium och köpa ny keps samt solglasögon. Sedan är jag redo för helg! Vad ska du, kära läsare, göra i helgen?

~ av bredablick på 28 maj, 2009.

8 svar to “Ofrivillig vila”

  1. Du går på i 110 snäckan..hihi!
    Låter som du får en händelserik helg!

    Vi ska softa och vara rätt mycket i trädgården. En visit till High Chaparall stod på listan också så vi kommer nog vara sysselsatta!

    Puss på dig sötis!

  2. Va skönt att höra att du faktiskt hinner med att vila. Hoppas ni får en trevlig helg.

    Jag hoppas att vi befinner oss på BB, Man kan ju alltid hoppas :)

    Pussar och kramar

  3. Jag ska träffa dig ;), åka båt och förhoppningsvis sola!!!
    kram

  4. Jag ska ut och äta men det blir även promenad i innerstan och några mils cykling. Om vädret tillåter vill säga. Jobbar söndag så cykling dit blir det hur som helst, och det är åtminstone 1,5 mil. Så lite motion även på min agenda =), dock inte i ditt tempo skulle jag tro. Jag ”fincyklar” ;-).
    Ha en härlig helg!!
    Kram

  5. ja paddor är hemska, jag kan inte ens tänka på dem.. mår illa! paddor mycket värre än ormar!!!!!!!!

    till helgen blir det middag hos oss för vänner o morsdag firande o husletning… längtar!

    Jag vill bara säga att du verkar vara en härlig person!

  6. Jisses vad du är flitig med träningen! Jag får ju nästan ångest..ha ha! Iofs får jag nog med träning på jobbet. på helgerna är det riktigt stressigt dessutom, så man hinner inte sitta ner många minuter..Hade på mej en stegräknare en dag för några år sedan..jag kom upp i 10 000 steg..puh! För mej blir det jobb i helgen..i värmen!

    Kramis, o ha en härlig helg i det fina vädret!

  7. Du är otroooooligt fokuserad, vem är dom generna ifrån???
    Jag är så glad för att du tränar , du kanske slipper värk hela tiden i hela kroppen….
    Ha en goehelg!!

  8. Vilken tur att du vilar lite också… ;o) Det gör jag också idag. Hade en migrän-släng igår kväll, och är lite snurrig och ofokuserad idag. Förhoppningsvis lugnar det sig snart. Har inga planer för helgen, mer än att ta det lugnt, och troligen läsa lite kurslitteratur. På söndag är det mors dag, och troligen blir det middag hos mamma.

    Trevlig helg!

Kommentera

 
