Fullständigt misslyckat

Kvällens träningspass gick åt skogen både bokstavligt och bildligt talat. Jag tog mig till elljusspåret för fartlek. Det höll i ca 15 minuter sedan stod jag vid sidan av spåret och spydde. Alldeles sannolikt för att jag ätit middag för tätt inpå. Elementärt kanske någon suckar nu. Mmm jo säkert. Misslyckat träningspass men för mig lärorikt. Jag trodde 75 minuters vila efter middagen räckte. Men det gjorde det inte. Det vara bara att hoppa in i bilen och köra hem. Lärorikt men förbannat tråkigt.

I morgon firar jag fredag på Stockholms stadion tillsammans med Bruce Springsteen!!!

~ av bredablick på 4 juni, 2009.

4 svar to “Fullständigt misslyckat”

  1. Nämen usch då…hihi hafe jag velat se….hrm!
    Grattis föresten till att du blivit faster igen!
    Så skoj för dem! Hade det varit en utdragen förlossning?

    Åååå ska du se Brucan…!? FUSK!

    Ha de så himla sköj hjärtat!

    Pöss!

  2. Ohh – uscha! Kräkas som är sååå äckligt… Stackare! Mmm, min mage är lite känslig också, tränar faktiskt hellre på tom mage än äter för nära inpå. Men man lär sig… :)

  3. Hoppas ni har det bra ikväll. Hälsa Bruce =)
    Tack för all hjälp, du är en klippa!!!

    Pussar i mängder

  4. synd på all den goda maten………., nä skämt åsido man lär av sina misstag.. ser väl ändå rätt hängivet ut, att träna tills man spyr, kanske satte fart på de andra motionärena.keep it up!!

Kommentera

 
