Clara!

Idag har jag träffat fina, lilla, lilla Clara! En liten, med betoning på liten, pärla som sov så gott i fasters famn. Finaste lilla bebisen!!!
Photobucket

Photobucket

~ av bredablick på 9 juni, 2009.

12 svar to “Clara!”

  1. Underbara lilla människa!!!
    Hennes farmor

  2. Vilka godingar!! Såg att ni var där när jag var och lämnade blomma i grannhuset.

    Kram kram kram!

  3. Bästa fastern och tillika faddern – EVER (Minns du Bosnien Records?)

    :D

  4. Vilken liten snäcka!!!! Såååååå söt!!!!

    Tro sjutton man blir sugen va?!

    Puss på dig!

  5. Oj oj sicken sötnos. Hon verkar dock väldigt lugn och trygg hos faster-fadder Mallan!

  6. Så söt och du så stolt!

  7. Hon är ljuvlig. Helt perfekt :-) Tryggt sovande hos bästa tänkbara faster…

    Mmmm….jag vill också. Som förr. Utforska stativets möjligheter i och utanför bilen. :D :D :D Baa säg till så är jag med, och Maiden ställer upp, vet du :-)

    KRAAAM

  8. Halledosingen va söt hon är! Mysigt det ser ut!

    Kram

  9. Jag menade BARA säg till… Jag är inte så modern så att jag skriver ba’ :-) Skyller på tillvänjning av nya glasögon :-( Försöker vara enveten och ha dem på mig för att vänja ögonen, så just nu ser jag varken med eller utan dem :-/

  10. Vilken ljuvlig liten Klara! Och vilket härligt foto på Dig högst upp i bloggen!

  11. Så fin hon är lilla Clara!!
    Mysigt me bebisar!!
    kram

  12. vilken liten en, sötnos!

    själv tar jag hand om vår sjuka katt, hoppas hoppas han blir bra snart, ska till veterinären!

    kramisar

Kommentera

 
