Helgen hittills

Igår hade jag en riktigt dålig dag på jobbet. Vi åkte och handlade så fort jag slutade och sedan låg jag under filten i 3 timmar! Som sällskap hade jag godis och första numret på min nya tidningsprenumeration. Grym inspiration!
Photobucket
Idag har jag varit på gymmet och kört rygg och axlar samt 30 minuter på löpbandet.
Photobucket
Svettig blir man. Men framför allt nöjd!
Photobucket
Nu har jag precis ätit värsta goda sillunchen. Nypotatis är fantastiskt gott!!!
Photobucket
Nu ska jag in i duschen och sedan är det inte omöjligt att det även idag blir en stund under filten. Kaffe och jordgubbar blir det också. Liksom fläskfilégryta och film till kvällen.

~ av bredablick på 13 juni, 2009.

14 svar to “Helgen hittills”

  1. Skönt med helg och vad gott det såg ut med färsk potatis…

    Ha det gott

    Kramar Bella

  2. Den köper jag ibland över disk, då slipper man ju bli svett.

  3. Satan va fin du är!!!!!
    ÅNGEST!

    Puss och ha en trevlig lördags kväll!!!!!

  4. Jag brukar tycka det är superskönt men träningsvärken jag har i benen just nu gör verkligen ONT. Då vet jag ju iaf att jag har gjort något bra…

    Runners hade jag tänkt köpa något nummer av också för att få lite inspiration inför höstens lopp… Känns som att det är många som tycker om den tidningen!

    Hoppas du med njuter av helgen!

  5. Åhh har det kommit ett nytt nr , har inte tittat eftersom jag varit sjuk och inte kunnat springa, man blir ju deppig bara av att se skymten av favvo tidningen och tänker depressivt att man nog aldrig mer träna……

  6. KUL med bilder! Du ser så fin och vältränad ut! :) Jag har smaskat på färskpotatis idag med, det är så otroligt gott, speciellt i början av sommaren :)

  7. Vad härligt med ett ordentligt träningspass och du har helt rätt i att man mår toppen efteråt…
    :-)

    ps. det var nog en släng av matförgiftning och huvudvärken var helt säkert vätskebrist. Men nu är jag pigg igen och så attans glad att det försvann så fort…ds.

    ha en underbart härlig söndag
    kramiz

  8. wow viken snygging du är!
    Härligt att du unnar det godis, många som tränar mycket äter aldrig godis, inte ens en bit. Blir ju lite trist i längden.

    Ha en skön söndag!

  9. Låter som en riktigt härlig dag. Du är så duktig.

    Pussar och kramar från oss alla :)

  10. Ja, man är ju inte den som är den men du måste absolut testa!! Å rosa sådan dryck är ännu bättre :-)
    Vi har inte vant oss helt med Mac men men…

    Hoppas helgen varit bra!

  11. Vad snygg du är!!!

    Japp, myggen och jag har utkämpat ett rejält krig idag. Så snart det började droppa från himlen dansade jag regndans för glatta livet… Ang. kriget så får jag erkänna mig besegrad… *klia, klia*

  12. you look marvelous, dear! jag är med på godispåsen, resten får du greja själv! puzz

  13. Hej!

    En kommentar från en som kikar in då och då.. – är sambo med Fidde som är bror till Nicke som är gift med Mervi .. lång utläggning, men då kanske du vet på ett ungefär vem jag kan va :)

    Blir lite avis på all tid du har att lägga ner på träning!! Innan vi fick barn var både jag och Fidde ungefär lika duktiga, men nu finns inte tiden tyvärr.

    Har däremot börjat springa en del för det är det enklaste just nu och tar minst tid i anspråk. Blir himla inspirerad av dina pass som du skriver om. Nice att ha lite av en PT som gör löparprogram :)

    Tänkte fråga om tidningen du tipsade om, har du köpt lösnummer av den? iså fall var? Kikade på CityGross som ju har ett enormt utbud, men gick bet :(

  14. Åh vad gott det är med färskpotatis, din bild gör en ju inte mindre sugen. Snart midsommar som tur är :)
    Blir lite sugen på att köpa Runners world. Måste ta tag i det där med löpningen och behöver nog få lite inspiration.

Kommentera

 
