NÖJD!

Idag har jag sprungit 10 km under 60 minuter! Närmare bestämt på 55.58 vilket ger en km-tid på 5.36! Jag är ju skitbra! Kvällen ska jag ägna åt att njuta av min prestation och åt att läsa era klang- och jubelkommentarer *blinkblink*
Photobucket

~ av bredablick på 15 juni, 2009.

21 svar to “NÖJD!”

  1. Mallan , Mallan ta det lugnt bara så du inte gör dig illa…..
    Du är jätteduktig, givetvis, blir avundsjuk att du har den fokuseringen
    Kram

  2. Vackert!

  3. Fasiken vad strongt!!! BRA gjort!!

  4. OOOhh-my! Vad grymt! Skitimponerad! Vad duktig du är, vilka framsteg! Det där tar jag personligen som en utmaning. NU ska här springas… ;)

  5. Ja jäklar! Du är skitbra! Stockholm kommer att förundras…
    kram

  6. Självklart jublar jag!! Bra sprunget!! Oj vad jag måste komma igång med löpningen. Idag fick jag istället ligga i soffan o vila :( Nackspärr, tur att jag ska till naprapaten imorgon bitti.
    Ja visst kostar det en del pengar med all utrustning, men som du säger värt varenda krona! Man har ju bara en kropp och den är ju värd att ta hand om.

  7. Här kommer en klang- och jubelkommentar :) Du är ju grym!!

    Ha det gott

    Kram Bella

  8. Hur bra som helst ju! :)

  9. Grymt bra jobbat!

  10. Du är ju galen! :) Men in a good way =)

  11. Weeehoooo, du är bäst!
    Kram

  12. Vad härligt att det gick så bra…:) Var själv ut och sprang. Själva löpningen blev 45 min, dock inte säker på sträckan (tänkte mäta upp imorgon) men jag gissar på drygt 7 km…:)

  13. Duktiga du!!!!!
    Spelar fan ingen roll hur mycket jag peppar mig själv för att ge mig ut att gå….inget händer fan!!!

    Puss

  14. jubel hurra grattis på din löpardag!

    sov gott!

  15. Keep on running!! Stockholm nästa!!

    Kram på dej!!

  16. Du är helt suverän! =)

    Kramen!

  17. Shit vad du är bra människa! Hurra Hurra Hurraaaa!!!

  18. Shit pommes frites.. ;) Det är en kick av sjutusan att komma under timmen på milen!! Grymt bra jobbat!

    /Lotta

  19. Vilken härlig bild och vad duktig du är, en riktig inspirationskälla :) Snyggt träningslinne med, får man fråga var du har köpt det?

  20. Gud vad duktigt! Grattis!!!

  21. Duktiga Mallan! Heja heja! Vad söt du är i dina skrattgropar! Vill oxå ha det! ascharmigt! Ha en jättebra midsommar förresten!
    Kramis..

Kommentera

 
