Härliga människor!

Härliga människor är precis vad NI är! Vilka kommentarer! Jag blir glad och varm ända in i hjärtat. Och om möjligt ännu mer peppad och inspirerad i min löpträning. Tusen tack!!!

Idag står vila på programmet och det är just vad jag gör. Vilar, äter och laddar för träningspass i morgon. Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Styrketräning blir det hur som helst. Marklyft och armar. Sedan blir det antingen intervaller på löpbandet eller backträning utomhus. Vi får väl se från vilken sida den svenska sommaren väljer att visa sig imorgon…

TACK igen!!!

~ av bredablick på 16 juni, 2009.

7 svar to “Härliga människor!”

  1. Backträning…. är det sånt som Liverpool sysslar med? Ska du träna med Carragher? Ska du spela FOTBOLL?! Nä… liverpool var det ja, ok, backträning. Kul… ;) INTE. Springa i skogen är dock en hit.

    Läste att det skulle åska imorgon så var rädd om dig Mallan Ballan!

  2. Nya skor är ju alltid trevligt.. Iaf när man har gått/sprungit in dem. För skavsår och blåsor gillar jag inte..:)

  3. Det är det bästa med att blogga… Pepp-pepp… :o)!

  4. DU ÄR JU SJÄLV SÅ HÄRLIG! TACK FÖR DINA KOMMENTARER, VÄRMER!

  5. Ja visst är det härligt med peppande kommentarer!! Man kan ju inte annat än att bli inspirerad av alla duktiga o peppande människor, Så kul ju!!
    Det låter inte alls som några fel med fartlek i kuperad terräng, även om jag måste erkänna att lite jobbigt låter det nog oxå :)
    För mig blir det 5km i lagom tempo tror jag i ett kuperat spår direkt efter jobbet.
    Självklart är det ok att du länkar!

  6. Du förtjänar vila med det tempot du håller. Härliga bilder i förra inlägget.

    Kram

  7. Hej vännen
    Bara jag som sladdar förbi och önskar en trevlig midsommar!
    Jag vilar också idag – fast det gör jag ju för det mesta :D Har fortfarande grymme-träningsvärk sen i tisdags, och en ond stortå gjorde det inte läge för rullbandet heller…… Lite bökigt med omklädningsrummen i sporthallen nu också :-/ och det är inte riktigt läge för mig att köra hem och duscha innan jobbet. SÅ skönt det är att ha nåt att skylla på!! Jobbigare att bara erkänna att man bangade ur…… :D :D :D
    Som sagt, ha nu en trevlig midsommar, ät mycket sill och framför allt mycket jordgubbar!
    KRAAAAM

Kommentera

 
