Adidas!

Japp det blev ett par Adidas. adiSTAR Ride.
Photobucket

Photobucket
Jag har en stabil fot med neutralt steg. Något högt fotvalv. Adidas passar ofta (sa den trevlige och duktige säljaren på Löplabbet) för just fötter med höga fotvalv. Skorna känns förstås helt suveräna och jag ser fram emot att prova dem en runda i morgon. Det var spännande att köpa skor på Löplabbet. Man fick springa på löpband och filmas samtidigt. Han kollade sedan på filmerna och förklarade mitt steg och vinkeln osv. Han tittade på fötterna i en spegellåda och han kände även igenom fötterna. Mycket gediget och jag är övertygad om att jag har gjort ett bra köp! Efter skoinköpet hämtade jag ut ett Tradera-fynd. Även det från Adidas.
Photobucket
En rosa (jag älskar rosa för er som inte vet det) löparjacka. Tunn, smidig och jätteskön. Med alla lapparna kvar.
Photobucket
Behöver jag säga att jag är grymt nöjd med dagens inköp??!

~ av bredablick på 18 juni, 2009.

9 svar to “Adidas!”

  1. Vad härligt med nya skor. Hoppas du blir nöjd när du springer i dem också. Satt själv på mig min nya härromdagen när jag sprang. Slutade med två blåsor så jag hoppas jag trampar till dem snart..:)

    Riktigt snygg jacka också. Rosa är ju så snyggt..:)

  2. Fina dojjor! Snygg jacka!
    Glad Midsommar på dig!
    KRAM

  3. Du är ju galen kära syster :) Galen ska sägas med en bred jönköpingsdialekt bara så du vet ;) Tracktoppen var riktigt snygg!

  4. Det är bara att gratulera till inköpen!
    Sitter på lilla alten med ett gott rött i handen och magen full att grillad lax och tzatziki, och njuter av att semestern har börjat, underbar känsla!!!
    ( Min mannn är lite besviken över att Fluffan inte ska rakas, men okej…)

    Kram på Er!

  5. Vad kul med nya löparskor!! Förstår att du är sugen att testspringa dem. Du får ta en tur innan midsommarfirandet börjar. Det tänker jag göra. Då kan man svulla sen med gott samvete :)

  6. Det är nästan så en annan blir sugen på att ut och springa när man ser dina nya dojjor, men bara nästan ;-).
    Kul att du hittat skor som känns toppen och jackan var ju supersnygg!
    Ha en trevlig midsommar!
    Kram

  7. KUL med nya inköp! Snygga och praktiska – det skadar ju inte. Vilket vackert skåp du har i bakgrunden och i övrigt ser det ut som fin stil i hemmet också :)

  8. Du e bara för go, Malena!! Ha en skön midsommar! Ses på måndag, kommer upp till jobbet en sväng då!

    Kram på er!

  9. Är det något man ska lägga pengar på så är det skorna, vad jag har hört. Jag brukar dock nöja mig med skor i 1000 kr-klassen. Har också som vana att besöka löplabbet. Själv har jag lite lutning innåt. Hur som helst tror jag man kan ändra det genom att slappna av i fötterna när man springer. Följden brukar bli att man även använder musklerna i benet på ett annat sätt. Lycka till i löparspåret!

Kommentera

 
