Löplabbet

Nu drar jag och maken till Jönköping för shopping. Jag ska till Löplabbet och köpa nya löpardojjor! Jag riktigt känner hur inspirationen för att springa bara ökar och ökar :-) Jag återkommer med bilder på inköpen senare. Hej så länge!

Ps Håll utkik för snart ska jag avslöja vad som händer 2010.

~ av bredablick på 18 juni, 2009.

3 svar to “Löplabbet”

  1. Åh vad kul emd nya skor!! Jag vill också! :)

  2. Spännande ;)

  3. Ojojoj, vad spännande med kommande nyheter!

    Nya skor är du verkligen väl värd efter din imponerande träning.

    Glad midsommar på dig!

Kommentera

 
