Glad midsommar!

Ute spöregnar det. Det blåser och är 12 grader varmt eller snarare kallt. För att få någon slags sommarkänsla har jag blommor i håret! Ha en härlig midsommarafton allihopa!
Bild 21

~ av bredablick på 19 juni, 2009.

11 svar to “Glad midsommar!”

  1. Snyggt! :) Ha en bra midommar!

  2. Vad fint!!
    Trevlig midsommar på dig!!

  3. Sötnos! Ha en fin midsommar!

  4. Du är så fin! =)

    Ha en härlig midsommar, trots sämre väder

    Kramen!

  5. Glad midsommar från familjen på Sminkören :)

    Jag gillade din outfit mallan :)

  6. Glad midsommar på er båda
    Kram

  7. Glad midsommarnatt på er, hoppas att ni haft det bra!

  8. Glad Midsommar!!
    Hoppas att ni hade det bra igår!! (trots regnet…:(
    kram

  9. Vackert! Åh, allt med blommor var som bortblåst från min inspiration när jag skulle klä mig. Det såg rätt molnigt ut på fm men vi hade verkligen tur och det blev ett drömväder :)

  10. Hoppas du haft ett riktigt trevligt midsommarfirande med fina blommor i håret trots att vädret valt att inte visa sig från sin bästa sida

    Kramar Bella

  11. Åh så fin du är! Håruppsättningen var ju fantastiskt söt!

Kommentera

 
