Livet är bra härligt!

Jag sitter ute och bloggar på vår härliga uteplats. Joakim sitter rakt över mig och läser tidningen. Grillen är tänd, kycklingen marinerad och salladen klar. Efter middagen blir det glass och jordgubbar och de svenska fotbollskillarna på tv. Livet är bra härligt!
Bild 24

~ av bredablick på 23 juni, 2009.

8 svar to “Livet är bra härligt!”

  1. Det låter inte alls dumt! Imorgon ska jag oxå ut i solen, finns inget som stoppar mig :)
    Sådana här dagar önskar jag att jag hade balkong eller uteplats, så skönt att vara utomhus.

  2. Låter härligt, vi har det likadant, om du lägger till havet, men din torrboll till kusin har inte testat ännu….

    kram

  3. Jo det låter verkligen underbart!

  4. Härligt med grillar, det är sommar och med jordgubbar till efterrätt kan det inte bli fel!!

    Läste ditt förra inlägg och skrattade gott :)

    Kramar till dig

  5. Visst är väl livet härligt!!
    Två dagar kvar till semester!!
    Kram

  6. Låter underbart! Dagar som dessa känns det som man kan tacka han ovan där…
    Kramar

  7. såå härligt att blogga i sommarsolen!

    vad vacker du var i cerise kläder och blomma och så roligt skrivet förut om syskonbarn.. jag förstår dig precis.. hihii man vill ju inte att de små liven ska vakna o vara hungriga för det finns ju inget att ge. min kusin brukade fylla en flaska så jag hade ifall det behövdesn när hennes barn var bebisar.. det gav lite trygghet!

    nu ska jag till tvättsugan o tvätta nför italien imorgon1

    tack för mysig akommentarer jag fått från dig!

    kram

  8. Det låter verkligen inte helt fel! :) Jag har ingen uteplats hemma i stan och vill följdaktligen inte alls vara här och jobba. Jag vill vara i rucklet och i trädgården!

Kommentera

 
