Stockholm Marathon

2010 är det dags. Men inte för Stockholm Marathon! Gash att några av er trodde jag skulle springa en mara. Nä jag ska springa en halv mara, 21 km. Göteborgsvarvet närmare bestämt. Anmälningsavgiften är betald och hotell bokat. Det ska bli så roligt och det är mycket givande att ha ett konkret träningsmål.

Tack för alla snälla och peppande kommentarer ni lämnar till mig! Ni är som solen, värmande och välgörande!

~ av bredablick på 25 juni, 2009.

12 svar to “Stockholm Marathon”

  1. Vad kul! gbgvarvet är verkligen ett roligt lopp med jättebra stämning!

  2. Wow! vilket mål – önskar jag vore där oxå … får nog sikta på det där loppet som brukar vara i Vmo på vårkanten :)

  3. Men Malena jag menade ju juni 2011…och så envis som du är så är det fullt möjligt! Då var det väl maran i Sthlm, eller hur? Har du tur kan du kanske kombinera med en trevlig Bruce Springsteen-konsert!

    Kram på dej!

  4. Kul! Pssst, jag har anmält sambon som kommer få startlappen i födelsedagspresent ;-)))

    Kram

  5. Äh jäklar att jag inte satte en peng… ;)
    Det kommer att gå super!!
    PUSS

  6. Heja dig! :) Om jag inte hänger i rucklet under den helgen, så kommer jag och hejar fram dig! :D

    Hoppas att du får en bra helg, för vår del blir det rucklet och premiärtur med Rosalita ute till sjöss, till annat än transport! :)

  7. Nä vad kul att du oxå ska springa Varvet! :) Oj vad jag vill träna nu!! Denna vecka blir det nog inte ens en meter :( Jag äter istället, är det bra? ;) Ja det är nog nåt sånt jag skulle behöva, en utmaning/tävling eller så, så jag verkligen får en spark i baken! har du nåt bra förslag? ;)

  8. Klart du ska peppande kommentarer när du är så duktig :)

    Kul med anmälan till Göteborgsvarvet, perfekt att ha något att träna för, lycka till!!

    Kramar Bella

  9. Tack för kommentaren i min blogg. Jag bokmärker dig också! ;) Jag ska också springa Göteborgsvarvet nästa år. Har du sprungit någon halvmara någon gång? Ha en trevlig helg! :)

  10. Åh vad kul. Har oxå en dröm att genomföra ett långlopp, fast för mig är drömmen att göra det på skidor…dvs vasaloppet,

    Heja heja…det kommer gå jättebra för dig, det är jag övertygad om.

    Kram Åsa

  11. Hahaha, jag blev inte ens förvånad. Du skulle väl fixa Stockholm Marathon nästa år utan vidare, om du bestämde dig för det!! Men Göteborgsvarvet är inte heller så illa pinkat :D

    Ser också fram emot torsdag, hoppas vädret håller i sig!!

    Trevlig helg! KRAAAAM

  12. Vad kul! Det kommer gå galant! Jag ska nog också springa, om jag vågar :) Men jag var där och kollade i år och blev riktigt sugen faktiskt, häftigt att springa över två mil och ha saker att titta och lyssna på hela tiden.

Kommentera

 
