Amerikanska pannkakor

Photobucket
I eftermiddag har jag ätit amerikanska pannkakor. Begäret bara kom över mig och på 10 minuter var smeten klar och i pannan. På ytterligare 10 minuter var de också uppätna. Med grekisk yoghurt och bär, gott, mycket gott. Annars är denna fredag en sportdag. Inte för egen del då jag vilar idag. Men ”vi” ska ju spela fotboll. Mot England. Gud så spännande och roligt! Och Robin Söderling är vidare i Wimbledon, också roligt. Han ställs dock mot Federer i nästa match…

Jag grunnar på helgens långpass, 80 minuter. Värme, vätska, mat, tid på dygnet. Inte helt enkelt. Tips? Förslag?

~ av bredablick på 26 juni, 2009.

2 svar to “Amerikanska pannkakor”

  1. Älskar amerikanska pannkakor :0) långpass löper jag helst på morgon, tänker allt för sällan på att kolhydrat ladda.

  2. Gud så gott det ser ut!! Har aldrig gjort amerikanska pannkakor, men ser så otroligt gott ut så måste bara testa nån dag!
    Lycka till med helgens långpass, hoppas på att det kan bli nåt pass för mig.

Kommentera

 
