Återhämtning

Det är väl det jag gör. Återhämtar mig. Jag tränar i alla fall inte. Jag har vilat helt och hållet idag och igår. I morgon blir det en promenad innan frukost. Onsdag kanske gym. Löpning planerad till fredag. Jag känner att det finns en risk att jag springer redan på torsdag. Det är inte så roligt att inte träna.

Snart semester! Fyra veckor med ganska mycket planerat men också ganska mycket oplanerat. Jag hoppas på sol och salta bad. Förra året tror jag inte jag badade i havet en enda gång. Och jag som älskar havet och att bada. Jag hoppas också på många fina fototillfällen. Inspirationen till att fotografera har återkommit. I morgonkväll är det tjejträff och då åker kameran med. Hoppas på några fina porträtt i kvällsljuset. En och annan blomma i macroformat. På torsdag är det faktiskt planerat för fotoutflykt med bästa Ing-Mari. Vi träffas med långa mellanrum men har lika trevligt varje gång vi ses. Kaffe, foto och prat i sommarkvällen, hur mysigt som helst!
Nä nu ska jag fortsätta att återhämta mig! Godkväll!

~ av bredablick på 29 juni, 2009.

3 svar to “Återhämtning”

  1. Skönt med en vilodag ibland också. Blev det lite planerat för mig idag också så imorgon kommer jag tillbaka desto starkare..:)

  2. Man behöver en eller ett par vilodagar ibland. Det kan faktiskt vara riktigt skönt ;)
    Vad roligt med fotoutflykt! Låter jättemysigt!

  3. Shit vad du är duktig som rör dig så mycket. Vi var och hälsade på i Byxelkrok i Söndags, det blev inte mycket motion men en härlig stund och god fika!
    Trevlig sommar!!

Kommentera

 
