Efterlysning

Nu utnyttjar jag min blogg… Finns det någon där ute som skulle kunna tänka sig att fixa lite för vår katt i början på nästa vecka? Det handlar om att släppa in och ut henne samt ge henne mat vid några tillfällen. Mina föräldrar brukar ställa upp och sköta henne men nu ska vi åka iväg med just dem så då blir det svårt…

Något miljonköp blev det inte. Och ja, det var förstås ett hus vi tittade på.

Det är tråkigt att vila från träningen. Rysligt tråkigt. Så rysligt tråkigt att jag överväger att skita i att vila.

~ av bredablick på 1 juli, 2009.

7 svar to “Efterlysning”

  1. Usch, nej skit inte i att vila. Kroppen har ju sagt ifrån! Jag förstår dig men vet också hur det känns om man skiter i vilan…

    Må väl och njut av solen och vindarnas ö, även om det är ”fel” kust!!

  2. Jag har tyvärr lite långt att släppa ut Fluffan, men annars hade jag gärna gjort det. Hoppas att ni hittar någon!

  3. Jag skulle gärna ställa upp. Älskar katter men tycker inte riktigt att jag har tid att ha en liten själv att ta hand om just nu… Men jag tror inte att vi bor i samma stad så det kanske blir lite svårt…

    Vila på du och sen kommer du slå rekord igen :)

  4. Får man fråga varför du ska vila helt ifrån träningen i en veckas tid? Själv hade jag icke klarat av en hel veckas vila. Hade fått total abstinens ;)
    Kul med hustittande. Hoppas att ni hittar något som faller er i smaken! :)

  5. Polisen kanske kan avdela piketstyrkan till ”den söta katten”…

  6. Okej. Så gör ju jag också iofs, vilar från träningen emellanåt vill säga. Dock har jag inte hållit mig ifrån träningen en hel vecka i sträck. Ger det extra bra resultat tro? Annars, hur många vilodagar per vecka har du ungefär? Tack för lyckoönskningarna! :)

  7. Hej gumman!
    Tack för en himla mysig runda igår :-) Blev det något att ha??

    Kram

Kommentera

 
