Fotoutflykt

Igår kväll var jag och Ing-Mari på fotoutflykt med fika och allt. Jättemysigt och trevligt. Några vidare bilder blev det väl inte men här kommer några i alla fall.
Photobucket
Ing-Mari är väldigt ambitiös och kryper bland blommorna.
På andra sidan vägen kröp jag med huvudet och kameran långt ner bland vackra blåklockor.
Photobucket

Photobucket
Den här är lite mörk och kanske inte så bra men jag gillar den på något vis ändå! Tack Ing-Mari för en toppenkväll!

Jag har jättejättejätteont i nacken och övre delen av ryggen. Det sticker och bränner i musklerna och inte en endaste ställning är skön. Tyvärr sätter det väl käppar i hjulet för dagens planerade löpning. Eller så skiter jag i att det gör ont och springer ändå. Lika mycket som jag gillar min kropp när den är stark och på gång tycker jag illa om den när den kinkar och kivas. Jag vill kunna träna som planerat. Förbannat rent ut sagt.

~ av bredablick på 3 juli, 2009.

8 svar to “Fotoutflykt”

  1. Gud vilka vackra foto! Helt underbara. Hoppas det känns bättre i kroppen din snart. Jobbigt när kroppen krånglar och inte vill som man själv vill. Ha en bra dag tjejen!

  2. sista bilden tycker jag också om!!
    Prova en spikmatta mot kroppens irritationer, det hjälper garanterat. Jag skulle rekomendera dig den svenska mattan eftersom den kan du variera hur mycket ”tryck” du vill ha. Kolla spikmattan.se

    trevlig helg!

  3. Vilka UNDERBARA bilder du tar!
    Vad för kamera har du? Är himla sugen på en systemkamera och suget blir ju inte mindre när man ser så här fina bilder :-)…

  4. HELT FANTASTISKT FINA BILDER! gillar ned med solen mest!
    nu ska jag läsa vidare i din blogg, se allt jag missat under min resa.

    kramisar

  5. Så fina kort du tagit i den vackra svenska naturen!!!

    Tråkigt med din nacke, hoppas den blir bättre väldigt snart så du kan träna som vanligt!!

    Stor kram till dig

  6. Jättefina tycker jag!!
    kram mamma

  7. Vilka underbart vackra bilder…

  8. Vad fina bilder!

Kommentera

 
