Direkt från semestern

Idag har vi haft en toppendag. Vi har cyklat in till stan och gått vid vattnet, ätit lunch och shoppat litegrann. Jag köpte nya mjukisbyxor vilka ju är ett måste på semestern och en sjal. När vi kom hem så tog jag en joggingtur på drygt 6 km.
Photobucket
Efter det duschade vi i uteduschen. Stugan har inte vatten inne men det är helt ok ändå. Faktum är att duschen utomhus under körsbärsträdet höjer semesterkänslan. Vi har också njutit av solen som skinit hela eftermiddagen och kvällen. Nu har vi precis grillat och ätit klart på vår övre grillplats. Kycklingfilé med fetaostgratinerade rotfrukter.
Photobucket

~ av bredablick på 12 juli, 2009.

8 svar to “Direkt från semestern”

  1. Låter som en härlig sommardag. Har inte blivit någon löpning för min del idag men imorgon är det dags igen :) Ha en fortsatt bra kväll!

  2. Härliga dagar! Skönt att solen tittade fram på em. Imorgon verkar det dock som regnet är över oss igen tills dess att solen ska skina på tisdag igen.

    Kram

  3. Ser helt underbart ut att vara så nära vattnet. Hoppas ni njuter massor, men det tror jag nog att ni gör..:)

  4. Det både låter och ser helt underbart ut!

  5. Ljuvligt, ljuvligt! Bara njut, det är du/ni värda! =)

  6. Låter som en mycket trevlig dag! Själv är jag på västkusten just nu och regnet hänger i luften. Man blir lätt lite seg, ska bege mig ut på en långpromenad så jag kommer igång lite :)

  7. Vilket läge!!!

    Skönt att ni njuter

  8. hej snygging!

    ser ljuvligt ut, underbart med havet!!!

    njut o lev livet!

Kommentera

 
