Vilken vecka!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

~ av bredablick på 18 juli, 2009.

19 svar to “Vilken vecka!”

  1. Underbart vackra foto! Önskar dig också god träning i helgen! :)

  2. Fantastiskt fina bilder!!!! Nu vill jag också åka till Bohuslän och mumsa skaldjur!
    Får gå ner på stan och titta på bratsen som hänger här under s.k Sthlmsveckan istället =). Inte lika vackert men kul och fascinerande!
    Ha det gott!
    Kram

  3. Ser helt underbart ut!

  4. Ja det är verkligen vackert i Bohuslän!!!
    Fina bilder!
    Kram

  5. Verkar som ni fick det precis så där underbart som du hoppades på.

    Kram och välkommen tillbaks till bästkusten snart igen!

  6. Har tusen-konstnären, Fluffan, tagit bilder när ni sitter vid bordet?
    Undrar vänner av ordning

  7. Vilka underbart vackra bilder. Ser ut som ni har haft en underbar semester..:)

  8. Fantastiskt vackert!!

  9. Visst är det underbart härligt på kusten!!! Imorgon åker jag hem :( Som tur återvänder jag till kusten nästa vecka igen, härligt! :)

  10. Det ser helt underbart ut, förstår att ni har haft det riktigt bra

    Kram

  11. Lägger till, andra bilden… WOW! Vilken l! Färger, fokus, ramen, allt, super snyggt!

  12. Wow, vilka fina bilder du tagit, riktigt fina foton!!! Ibland blir man lite hemmablind, men shit vad vackert det är här på Västkusten…

    Kramar till dig

  13. vilka fantastiska bilder, som en dröm, en saga. underbart att ni har haft det så bra!

    kramisar

  14. NU har jag avverkat mitt långpass! :) Du med? Det kom lite regn på mig idag med men inte alls de mängderna som igår. Nu är jag nöjd och glad och ska bara ta det lugnt! :)

  15. Oerhört vackra bilder! Härliga solnedgångar! :)

  16. Sv: Tack! :) Ja, det gäller att lyssna på sin kropp! Hoppas smärtan försvinner snart, så att du kan börja springa igen.

  17. …och vilka vackra bilder sen!!

    Kram kram på er!!

  18. Det är så underbart där, jag vill tillbaka!!

  19. Ååå, vilka underbart vackra bilder!!

Kommentera

 
