Sista veckan på gång

Då går vi snart in i vår sista semestervecka. Semestern i år känns lång på något vis. Även om tiden, som alltid, går väldigt fort. På måndag åker vi till Malmö och bor på flott hotell mitt i stan. Elite-kedjan hade tidigare i vår 50 % rabatt på sina rum och vi slog förstås till. Två nätter till priset av en. Och om man bokar tågbiljetter hos SJ 90 dagar innan avfärd så kostar de enbart 95 kr enkel resa. Så summa summarum får vi två nätter i Malmö med resa för 1600 kr för oss båda. Vilket gör shoppingkontot större :-) Vi ska på trav på tisdagkvällen och i övrigt ska vi bara slappa och mysa. Med restaurangbesök, shopping, fika, hotellfrukost osv.

Idag sitter jag här med härlig träningsvärk. Gymmet har besökts tre gånger den här veckan och det känns idag. Främst i biceps och i baksida axlar. Härligt! Jag tror också att min vad är bättre för att inte säga helt bra. Det blir vila någon dag till och sedan lite lätt jogging för att känna på det och komma i gång igen. Jag längtar!

~ av bredablick på 25 juli, 2009.

10 svar to “Sista veckan på gång”

  1. Låter mysigt! Hoppas ni får det kanon!
    Ja semestern har gått snabbt som fan!
    Jag har ju många veckor kvar som du vet…..arbetslöshet är piss!

    Puss på dig sötis och ha en mysig lördag!

  2. så skoj för er att åka till malmö o elite hotellet är ju så fint! har bott där när läste lärarutbildningen, gillar staden mkt!

    ha det gott!

  3. malmö är ju alltid trevligt!!
    Hoppas ni får kul och att ni vinner storkorvan!!
    kram

  4. Hoppas att ni får en trevlig och mysig tur… Härligt att bo på hotell och bara slappa, och får man det så billigt kan man ju lägga pengarna på andra roligheter…
    :-)

  5. Låter trevligt…

  6. Vad kul! Alltid roligt att komma iväg, särskilt om det blir till bra pris så man har råd att unna sig lite extra på själva resmålet. Idag ska jag shoppa, men det blir rengöringsprodukter på inte särskilt exklusiva ÖB =). Sådär kul….
    Ha det gott!
    Kram

  7. Jag går också in på min sista vecka imorgon. Va tiden går fort! Kul med besök i Malmö. Hoppas ni får det riktigt trevligt. :)

  8. Trevligt med en liten tripp, Malmö är inga fel!! Hoppas ni får jättetrevligt o mysigt!!

  9. Härligt! Hoppas ni får det riktigt mysigt.

    Kram

  10. En resa till Malmö är ju aldrig fel ;)
    Hoppas ni får det toppen!

    Kramen!

Kommentera

 
