Jag skulle…

kunna skriva om några härliga dygn i Malmö. Jag skulle kunna visa bilder från en världsrekordkväll på Jägersro. Jag skulle gladeligen kunna skriva om det löppass jag planerat för i morgon. Jag skulle kunna skriva om lyckokastet när jag köpte två bikinis på postorder på rea som passade perfekt. Jag skulle absolut kunna skriva om den underbara resan på vilken jag ämnar använda nyss nämnda bikinis. Jag skulle kunna visa bilder på nya möbler. Jag skulle definitivt kunna skriva om augustis och septembers alla festligheter. Jag skulle kunna skriva om så mycket. Men jag har ingen lust. Ingen lust alls. Byebye blogg??!

~ av bredablick på 29 juli, 2009.

24 svar to “Jag skulle…”

  1. Är ju faktiskt inte alla dagar man har lust att skriva men jag hoppas du får tillbaka lusten så vi får fortsätta läsa här..:)

  2. Jo lusten till att skriva och dela med sig måste ju såklart finnas… Jag hoppas att lusten kommer tillbaka!! :)
    PUSS

  3. Ibland vill man bara inte!!!!!!
    Tycker du fångade exakt det du ville hehehehe….

    Puss på dig stumpan!

  4. ta en bloggpaus istället för sluta helt, då kan du komma tillbaka när du vill, om en dag, en vecka en månad.. helst om snart i såfall!

    kram

  5. Nej, nej inte bye bye blogg men du kan ju alltid pausa tills inspirationen återvänder!!!

    Härlig headerbild!

    Kram

  6. Jag känner precis som du just nu..har ingen lust att blogga överhuvudtaget! Funderar oxå på att lägga ner…kram!

  7. Inte byebye blogg bara pauspausa ett tag!

    Kram och puss på dej!

  8. Nej inget hejdå hoppas jag!! Men lite paus är inga fel, ibland har man verkligen ingen lust och då behöver man inte blogga!! Ta en liten paus och tänk på annat.

  9. Älskling,du måste inte underhålla oss andra, ta hand om dig själv, det är faktiskt det enda som betyder något!!
    Ser ftram emot att åka till Jkpg med dig på lördag!
    Kram mamma

  10. Ta hand om dig själv… (har någon sagt…)

    Gör det DU känner för…

  11. Nej nej nej, ingen bra idé! Men kanske ta lite paus några dagar eller någon vecka och få längta lite?

  12. ”Do what you want but think about the omen!”

    Tyckte att lite Magic Affair skulle säga det bättre ;)
    (Och lätta lite)

  13. Bloggen ska aldrig bli ett tvång. Hoppas du hittar lusten till att blogga igen och att du snart får köra ett ordentligt löppass! :)

  14. Nämen va fan….jag missuppfattade nog ditt budskap! Lägg inte ned bloggen…. vila lite från den istället. Detta är en typisk sommarblogg paus. Man hinner inte. Jag la ned min första blogg då jag inte hann blogga mer och ångrade mig en månad senare. Så tråkigt att ha raderat allt man skrivit tidigare….

    Ta en paus helt enkelt bara….inte försvinna helt….

    Puss

  15. Hello!!
    Vila ifrån bloggen och lägg in ett inlägg när du känner för det. Det behöver ju inte vara varje dag eller ens varje vecka, även om vi läsare uppskattar det.

    Jag har lagt in lite bilder ifrån Italien och skrivit lite, återkom om jag missat nån av dina frågor.

    kram från mig och kusinen din

  16. Hur går det med din paus? Sugen på att blogga snart igen ;) ?

  17. Nee, inte ska du sluta. Jag säger som de andra, ta en paus och känn efter. Bloggandet ska ju vara något roligt som man gör för in egen skull. Finns inte lusten låter man bli att skriva, när lusten kommer skriver man…
    Ta hand om dig…
    kramiz

  18. Tråkigt att läsa att du inte har någon blogglust, men så kan det vara och då ska du så klart inte skiva, jag hopppas dock på att du tar en paus och kommer tillbaka om en vecka eller kanske om ett par månader…

    Ta hand om dig och ha det allra bäst

    Kramar Bella

  19. Vet du Malena, jag saknar dina inkägg! Fast pausa på du om det behövs!
    Imorgon är det dags för jobb igen!
    Kram kram kram!

  20. Visst skulle du kunna det. Skriva om allt det där, menar jag, men vill man inte så vill man inte. Vad vi andra vill är ju en heeelt annan sak :-) Hoppas allt är bra med er!
    Kraam

  21. Ibland är det annat som lockar än bloggen. Såhär på sommaren så gäller det att prioritera :) Solen och bad lockar alltid mest

    /Åsa

  22. Du är väl för go… Jag tycker om dig också :-)
    Kram

  23. Allt väl? Du är saknad.

    Kram

  24. Hmm.. Trist, men vill man inte, så ska man inte. Saknar dock att läsa om dig!
    Hoppas att allt är bra med dig iallafall!

Kommentera

 
