Jag provar väl igen!

Surfade in här och kollade besöksstatistiken och banne mig om här inte fanns några läsare! Trots långt uppehåll, tack för det vilka ni nu är? Jag tror att bloggen kommer handla mer om träning och mindre om vanliga vardagsredogörelser. Jag tror det i alla fall. Det gäller ju att känna att man har något att skriva om och inte bara rabbla vad man gjort och ätit till middag. Nu har det dock inte blivit så där vidare värst mycket träning på sistone. Jag har haft en kraftig överansträngning i båda mina vader så jag har vilat från löpningen i ett par veckor nu. I morgon är det dags att börja komma igång igen så sakteliga. Hoppas nu att det fungerar utan strul! På gymmet har jag dock varit fram till den här veckan. Den här veckan har jag dock vilat för att inte riskera att dra på mig den nya influensan. Vi åker nämligen till Grekland på måndag och influensan har fått fäste här i Värnamo. Jag är inte ett dugg rädd för att bli sjuk, bara inte just nu!

Ungefär när semestern var slut var vi på stor 40-fest med tema 80-tal. Jag bidrog till partyt genom att se ut så här:
Photobucket

~ av bredablick på 8 september, 2009.

16 svar to “Jag provar väl igen!”

  1. 50 tal – ok, 60 tal – ok, 70 tal – ok………. 90 tal – sådär, 2000 tal – ok …

    ;)

  2. Halloj Snygging!
    Hade gärna gått på fest med dig i den utstyrseln!
    Kram

  3. Roligt att ha dig tillbaka! Och vilken underbar outfit :)

  4. Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen..:)

    Grymt snygg outfit!

  5. Skoj att du är här igen! Och snyggare än någonsin, minsann! :D

  6. Tjohoo! Kul att du är tillbaka!!
    Vilken snygging! ;)

  7. Tjenare bruden!! Sitter med ett stort smil på läpparna! Skönt att du slipper jobba på fredag eller hur?

    Kram kram och välkommen tillbaka!

  8. Väldigt tjusig måste jag säga!
    Trevligt att träffas på det underbara bröllopet!

  9. Kul att du ät tillbaka !!! Det har vi väntat på:)
    Vilken snygg 80-tals brud ;)

    Kram

  10. Ja hurra, she´s back! Och vilken kalaspingla hon är sen. Tänk att man faktiskt sett ut så en gång i tiden….

    Grekland låter fantastiskt najs! Hoppas ni får en underbar resa utan influensa.

    Kram

  11. Kul att du försöker igen, och skriv om det som du vill skriva om! =)
    Du är/var så rackarns tjusig i din 80-tals outfit ;)

    Hoppas att er Greklandsresa blir alldeles underbar!

    Kramen

  12. Härligt att du är tillbaka!!

    Jäklar jag tror inte att du åldrats en dag av dessa 20 år som gått… ;))

    Lite rapporteringar från Skopelos hoppas jag dock på, ”reseledar-wannabe” som jag är!! :)

    KRAAM

  13. Gött att du är tebax snygging!

    Faaaaaaaan vad kul med 80-tals fest! Det hade vi när jag och maken fyllde 30! SKITKUL!

    Puss på dig och welcome back!

  14. wihoo!!! kul att du skriver igen. ha det fint i grekland, vila vaderna lite… :)

  15. Snygging där! :)

  16. Va kul att du är igång med bloggandet igen :) Hoppas på lite träningsinspiration av dig … själv strular mina fötter oxå litegranna så jag har inte kunnat löpträna i den utsträckning som jag vill !! & det är ju såklart frustrerande!

    *Linda*

Kommentera

 
