Skopelos!

Förberedelserna här hemma pågår för fullt. Småplock har lagts fram på matsalsbordet, jag har ett par ärenden kvar på stan, sista tvättiden är bokad. På söndagnatt stiger vi upp okristligt tidigt och kör till Landvetter för att kl 7 lyfta mot Skopelos. ”Vår” lilla underbara ö som vi ska återse för tredje gången. Den här gången åker vi med mina föräldrar. Det ska bli så roligt! Mat, bad, sol, dryck, dofter, landskapet, känslan, jag fullkomligt älskar Grekland!

I lördags var vi på bröllop och för att väga upp bilden på min 80-tals-outfit så såg jag och min fina make ut så här:
Photobucket

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig på soffan och titta på Idol. Godnatt på er!

~ av bredablick på 10 september, 2009.

9 svar to “Skopelos!”

  1. Så fina ni var på bröllopet!!

    Tänk att ni snart ska åka… så härligt!! På måndag är det 7(!!!) veckor till vår resa!

  2. Vad härligt att åka utomlands..:)

    Riktigt fin klänning också!

  3. Du var superfin både som 80-tals tjej och med röd klänning på 00-talet! :) Kul att det dök upp lite blogglust igen!

  4. Kul att se att du är tillbaka!
    Ett tips är att ställa bilen hos en fd polis i Härryda så kör de er i buss till landsvetter. Tror adressen är långtidsparkering.nu sedan kommer de och hämtar er när planet landat. Då slipper ni böka med parkeringar osv.

    trevlig resa!

  5. Vilket snyggt äkta par *busvisslar*

    Ha en underbar resa om vi inte ”hörs” därförinnan.

    Kram

  6. Vad fint!! Älskar verkligen rött! (och svart och rosa)

  7. Ni är sååååå fina!
    Tittade på bilderna på bröllopet och de var helt underbart vackra! Synd att jag inte kunde komma till kyrkan och se dem!

    Ha det så satans skoj på er härliga semester! JAG ÖR INTE ALLS AVIS! he he

    PÖSS

  8. Åh, youre back! Vad kul! Fina bilder!

    Har du något löparmål att sikta mot nu? Bra att inspirera varandra :)

  9. Vad fina ni är tillsammans :)

    Hoppas ni får en trevlig semester.

Kommentera

 
